Hurtbullar för hela slanten

Jajamensan! Nu är det sanning! NU så.. nu har jag börjat springa! I slutet av förra vecka sprang jag rotebyrundan med min moder och Frida(som cyklade) som är på cirkus 4 km.. Igår fick jag för mig att vi skulle vara duktiga igen, och eftersom jag tillbringade (nästan) hela dagen med Nettis, så frågade jag om inte hon också ville följa med.. Och se det ville hon! Så då sprang vi det där 5 km spåret som är inne i stan. Det gick ju riktigt bra det med! Liite ont i magen hade jag dock, för jag hade visst tryck i mig alldeles för mycket tacos innan.. :P Idag ska vi springa igen.. Först ska vi släppa av Simon och Simon på forbollsträning..sen blir det lite hundträning, och sen! Sen hämtar vi Nettis och sen är det pang på rödbetan igen! Men jag tror inte att vi vågar oss på 7 km än.. Så det blir nog 5:an idag igen! Om dessa takter ska hålla i sig så blir jag ju vältränad på typ 2 veckor (eller nåt)

Wish me luck *_*

Kommentarer
Postat av: Cill

OMG.. är du galen? har du gått och blivit galen kvinna =O esta locko =O har det hänt ngt? omg.. haha.. va duktig du är.. skulle ja aldrig orka.. aldrig.. ja e stolt! Lycka till.. när ja läste att du sprungit me mamma ¨å frida så tänkte ja först: va, är frida på cirkus? eller är hon 4 km? sen fattade jag :P höhö. va långt ni springer =O de e ju jätte långt.. impad.. puss puss älsklings syster.. ge mig ett tips:hur bär du dig åt för att orka springa?

2009-08-03 @ 21:05:10
URL: http://cesse.bloggproffs.se
Postat av: Ämelie

Haha,jag vet!Inte riktigt klok någonstans :P Men idag har jag en redig träningsvärk i mina lår!Mycket stretching och massage igår behövdes! :P Jag har en vilja av stål, därför springer jag!hehe, sen så vill jag bli vältränad..kanske den vilja är starkast då ;) Men jag skulle aldrig orka springa själv!Aldrig!

2009-08-04 @ 12:23:59
URL: http://eggucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0