Lovely weekend!

Me and Sam

meee

 

Ja..tänk att jag kan se söt ut ibland också :P Så går det när man har en fotograf till pojkvän ;)

Lördagen spenderade jag mestadelen med att sjunga julsånger/disneysånger med mina favoritflickor här i England/Farnham! Carolin, Erika och Stina =) Det blev lussebullebakning på hög nivå! Samt lite mulled wine on top of that! Fast det var nog Carolin som drack det mesta ;P Sen blev det The phantom of the opera!! aaaah! Suck och stön och sång hördes från soffan, mwhaahaha! Åh, men det var jätteroligt! Tack flickor för det! Det blev sån härlig julstämning på det hela! *myyysigt*

Söndagen spenderades i Portsmouth igen..men denna gång med chestnuts, snow och mulled wine.. De hade pulkabacke som man fick betala 5 pund för 3 ggr... Sam undrade om jag ville åka, men jag sa att min mamma skulle mobba mig om jag berättade att jag hade åkt pulka, i en pulkabacke med fejksnö :P hahahaha! Men det såg riktigt mysigt  ut iaf! Sen var det riktig snö på en miniminiplätt på backen, där barnen gjorde snöbollar! =)

Så ja! Nu har jag haft en av världens bästa helger IGEN! Tänka sig... =)

Kommentarer
Postat av: Ämelie

Lussebullarna gick inte hem här i huset, men i Sams familj var det slagsmål om sista bullen ;)

2009-12-14 @ 14:31:46
Postat av: Sparris

Söta!!

2009-12-14 @ 15:23:00
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Nettis

Vad fina ni är! =) Bra att du är lycklig sötnos. Ses snart! Puss!

2009-12-14 @ 16:56:22
URL: http://potatisjag.blogg.se/
Postat av: Mor

Vad gulli gulligt. Ja, verkar galet att betala för att åka pulka på låtsassnö.

I morgon så ska det snöa här så med lite tur kan det bli pulka på riktig snö när du kommer hem.

Kramar.

2009-12-14 @ 21:11:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Michaela

Vi har massor av snö här idag :) :) :) Underbart

Grattis, du har även vunnit en dvd film till Jul. Jag behöver bara dina adressuppgifter så skickas din film till dig. Bra va... Skicka dina adressuppgifter till min mail så fort som möjligt :)

2009-12-15 @ 12:09:59
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki
Postat av: Ämelie

Ååååh, vad mysigt med massa snö! =) Yey! Pulka på riktigt! =D Här har vi fortfarande höstväder.. Wow! Jag vann filmen! =D wohoo!

2009-12-15 @ 13:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0