Veckorna i Sverige

Oj vad fort det har gått.. Nu har jag snart varit här hemma i två veckor.. På lördag åker jag tillbaka till England igen.. Jag måste ju få säga att det inte har varit 2 lugna veckor direkt..
Wow, har hälsat på farmor och farfar, mormor och morfar, mamma,syster,bror,Stefan,Frida, pappa + hela gänget på Älgstigen, ja.. plus kändisen Blaise Bayley såklart :p .. Anette, Jessica och Johanna har jag inte lyckats undgå heller ;) Hundpromenader och pulkaåkning har det blivit =)
Dock har det inte blivit så mycket telefonpratande med Madde som hoppats.. Men du kommer till England snart eller hur?!? Jag känner att det är ett måste för jag har inte träffat dig på 100 år känns det som! Träffat hundfolk har jag också gjort.. Tränat sök med gamla sökgänget, samt även lydnad i ridhus (som det ju blir på fredag igen(hur ska man orka gå upp?)). Och sist men inte minst har jag haft ännu en trevlig kväll med Tommy och Michaela =) Spel blev det även denna gång, så jag måste väl säga att de faktiskt vann även i detta spel.. hrmm.. Ni får väl den äran ;) Och en hund fick jag nästan med mig till England..Lilla Pana, vad söt hon var! En söt liten galning! =) Idag träffade jag Annette på Intersport också.. Pratade lite hund med henne..Vi kom fram till att det blir hundträning på min herrgård i England i framtiden.. haha! Nej, en herrgård i England kanske det inte blir..men vem vet vilka tankar som går runt i mitt huvud.. inte jag iaf..

Vad har man mer hunnit med? Jo, gå på gym.. Anette fixade mig gratis träning året ut på hälsoskaparna! Tack min vän! Förra veckan var man på Body pump och cirkelträning.. Denna vecka, i måndags.. var jag på spinning, core, och cirkelträning.. Jag dog! Fortfarande träningsvärk sen i dess har jag ja :P När jag kom in i rummet när vi skulle ha core tänkte jag huh? vad är DETTA? Vad mesigt.. det här kan man väl inte bli trött på? Tänk vad fel jag hade.. magen säger fortfarande att jag har hittat muskler jag inte visste att jag hade tidigare :P haha! Men nu måste jag väl ha gjort av med julmaten från förra veckan :P

Sen har jag försökt hitta mig en vinterjacka, då min är superkass.. men ni som känner mig vet ju hur det gick.. nada! nothing... Jag är ledsen.. hittade dock lite fint idag i Eskilstuna iaf..Var där igår med med far, yourika,linnea, syster och broren..då gick vi på Avatar =) Andra gången jag såg den, men den är ju SÅ bra =) Men den mänskliga rasen är ju rent ut sagt dum i huvudet... Det är fortfarande en av mina kommentarer på den filmen...

Imorgon blir det till att aktivera hundar hela dagen så de är måttligt hjärntrötta till kvällen och alla smällare.. Runt 18-tiden har jag planerat att hamna på vallbyvägen med nyårsmiddag och trevligt sällskap =)
Nej, nu ska jag ta och gå ner och vara social med syskonen mina framför tv:n ;) hehe

Ha det gött alla! Och ett GOTT NYTT ÅR på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0