Dagen idag..

Idag blev det minigolf med Frida och Yoghurt! Frågade broren om han ville följa med,men jag tror att han nekade för att han var lite rädd för konkurrensen ;P Fast jag hade nog förlorat ändå :P haha! Jag tror att jag har fått för dåligt med träning helt enkelt! Så måste väl träna lite mer!!!  =) Johanna var ett riktigt proffs! Men det var ändå Frida som satte enda spiken ;) duktigt!
Adam och Erik var med ner till banan,men de var mer supportrar än spelare..ingen av dem vågade sig på ett spel mot oss...  Innan vi kunde spela någon minigolf var vi tvungna att bege oss till Rättviksglass för en liten smakbit! Även fast jag ätit glass där innan var jag inte berädd på den stora mängd glass man faktiskt får.. Frida ville ha 2 kulor sa hon, men när han höll på med första kulan tittade hon på mig med "skräck" i ögonen och sa lite tyst "det räcker nu"... Och ja,dum som jag är så tog även jag två smaker.. Behöver jag tillägga att vi inte orkade äta upp glassen :P (Jo var smart och tog bara en smak).

Vid 16.00 bar det av till Fogdö/Årby skogarna för blåbärsplockning med Jessica! Jag tog med mig Gucci och Lyra, vilket de nog uppskattade då de åt blåbär nästan oavbrutet i de 2,5 timmar som vi var där :P Lite lek hann de också med, men det var lite trångt i skogen tydligen, för de var tvungna att vara precis i våra knän hela tiden, haha! Och Jessica fick många blöta pussar av Lyra =) Vi hade jättetrevligt i skogen, men man fick lite ryggsprång av att plocka en massa bär.. Sen åkte jag hem och tittade på ett bra avsnitt av Bones! Åh ja, han är faktiskt fortfarande snygg ;P

Just det, här är lite bilder som Micheala tog i tisdags på lydnadsträningen:

Fjärrdirigering (ja,hon ska sitta åt det hållet)
Apportering med dirigering



And now, it's time for good night!

Kommentarer
Postat av: Sparris

Jättefina bilder!!!

2009-07-30 @ 23:13:12
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Pops

Hej gums. Hittade hit också :)

Vi plockade också blåbär igår. 5 liter. Gottigott.

Love you / Pops

2009-07-31 @ 11:39:30
Postat av: Emelie

Tack =) Michaela har värsta värstingkameran, så det blir många coola bilder! =)



Pops;mycket blåbär är nyttigt,och vääldans gott! =D

2009-08-03 @ 15:55:09
URL: http://eggucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0