Skutskär

Jahapp... Ikväll bär det av till Skutskär och tre dagars tävlande... Jag och Johanna, Gucci, Lyra och Cajo.
Det är landslagsuttagning där lördag och söndag, så det lär ju inte bli så lätt konkurrens...122 hundar i large hopp 3.. Jaa... det är en del hundar det! *hjälp*
Sen uppkom ett problem igår som jag inte tänkt på.. Förra året när jag och Nettis var i Skutskär så fick vi stå med bilden på parkeringen över natten(vi sov i bilen). Nu stod det på PM:et att man inte fick campa på klubben och bilen fick absolut inte stå på parkeringen över natten..Problem för oss...!
Så jag ringde dit nyss och pratade med en ansvarig som inte verkade veta..hon verkade inte heller vilja prata med mig, så hon avslutade samtalet med att säga "okej,är det en vanlig bil så stå där då! Vill du sova i ditt utställningstält? Ja, det kommer ju inte komma någon mitt i natten och köra bort dig." Så det lönar sig visst att vara ett pain in the ass! ;P

Vi får se hur det går helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Nettis

Ååh, vad mys =) Lycka till!

2009-07-02 @ 14:16:02
URL: http://potatisjag.blogg.se/
Postat av: Jessie

Är det min tur nästa år da?? Först nettis och nu johanna det borde faktiskt vara min tur. Jag ser redan fram emot detta äventyr med dig;)Puss

2009-07-07 @ 14:55:53
Postat av: Ämp

Aaaw! Klart det är din tur nästa år! =) Om jag åker dit nästa år vill säga.. Men någon tävling ska jag väl lyckas dra med dig på ;)

2009-07-08 @ 18:15:25
URL: http://eggucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0