Gotland

Nu bär det snart iväg! Om 6 timmar åker vi till Gotland! Ska upp och iväg klockan 05.00 imorgon bitti! Massa sol hoppas vi på och ett lyckosamt tävlingsväder! Bara jag gör som jag ska så borde det gå vägen!

Det gjorde det inte idag i Nykvarn, men det var helt och hållet mitt fel! Men jag vet var felet låg, vilket betyder att vi inte tänker göra om det! Provade Lyra också, men hon tyckte att hindrena var alldeles för höga och tittade på mig som om "Skojar du med mig?Ska jag hoppa dom där?Är du dum eller!" Haha! Så hon sprang under dem istället ;P Men hon tog slalomet duktigt, långhoppet och alla tunnlarna!Tyckte att det var bra gjort ändå av henne, jag ställde ju ganska höga krav på henne, trots att hon egentligen inte är färdig för sånt..

Så, nu så önskar jag en glad midsommar och soliga dagar! =D

Kommentarer
Postat av: Sparris

Du glömde blogga om att jag fyller år!!

;)

Ha det bäst på Gotland och vinn nu!



Kram

2009-06-18 @ 20:00:04
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ha det jätte bra nu i fina sverige och gör rätt så ni vinner. Ni kan ju det där galant det vet jag.

Lycka till! Puss o kram

2009-06-19 @ 17:36:24
Postat av: Emelie

Åh nej! =( Förlåt!Det var inte meningen!Klart att jag skulle ha kommit ihåg att skriva ett grattis! Skriver här.. : Grattis i efterskott MADDE! =)

2009-06-30 @ 00:43:32
URL: http://eggucci.blogg.se/
Postat av: Ämp

Jessica!Vi gjorde rätt och fick ett cert!Tre cert och man är champion!I detta fall agilitychampion! :)

2009-06-30 @ 01:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0