Saknad

Det känns så konstigt just nu...Jag vet inte rikigt vad det är...
Men det känns som att jag saknar någonting... Sitter precis och tittar på en video jag hittade, där Annika rider Pauli. :) .Det får mig att inse att jag saknar den där skolan, jag saknar att rida!Att få träna dressyr, att rida "på riktigt" , jag menar, att verkligen anstränga sig så att det verkligen känns så där bra som det kan göra efter ett bra pass. Känslan som jag kan få när jag och Gucci har gjort en rikigt bra träning, eller som tävlingen i Västerås när det gick sådär riktigt bra! Har iaf bokat in en heldag med häst den 18 juli! Då åker jag, Nettis, Jessie, Johanna och Linnea till Hårfagre! Det ska bli roligt! =)

Saknar Mysak också..Har inte varit där på väldigt länge nu känns det som..vi kanske kan åka dit snart och hälsa på!?
Han är så fin den hästen :)



Sen finns det annat jag saknar också, men som det är lite svårare att få.. men det finns väl inget skadligt i att sakna någon/någonting..Det blir nog bra..

Idag ska vi iväg och springa. Det blir 3km-spåret på Tingstuhöjden idag...Hoppas vi börjar lite försiktigt, för jag tror inte att jag har sprungit någonting alls detta året :P Ja, om man får räkna in träningar och tävlingar med hunden så har jag ju det förstås ;) Vi får se hur det går helt enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: Sparris

Du är duktig på att blogga!

Lilla Mysak, han är söt!

Förstår dig precis.. Det är jobbigt att sakna..



Puss babe

2009-06-12 @ 18:15:00
URL: http://maddans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0