Success

Wohoo!
Nu har vi tagit två SM pinnar, en i hopp och en i agility, och sen har vi även tagit ett CERT i agilityklassen! Vårt först cert!

Har man 3 cert så blir hunden champion! I detta fall agilitychampion, men kan även bli hoppchampion! Det var jätterolig och jag blev jätteglad! =D Duktig hund! =)


Fast vi hann inte vara med på prisutdelningen för vi skulle på teater i Roma! Titta på "Som ni vill ha det" med Andreas Nilsson i två av rollerna! Han var såklart bäst ;)

Vi hade det jättetrevligt på Gotland!Och det var faktiskt bra väder på midsommar hos oss. Blåste en del, men var helt okej! Vi var 11 människor och 4 hundar i en liten trädgård och ett litet hus med två småhus på tomten. Men det gick, och alla var sams hela tiden! ;P Ja, förutom Gucci, som morrade på Hector :P

Men vi hittade många monster på ön!Och dom verkade bo i det huset där jag Simon och hundarna bodde!
Och det där är inte den största!Jag vet, det låter kanske mesigt för den som inte var med, men det stod 4 pers där och vägrade röra den:P HAHA! Okej, jag erkänner, det låter lite roligt nu när jag tänker tillbaka på det, men läskigt var det! Och 2 dagar i rad till och med!

Vi hann även med att åka till Holmhällar! Vilket är mammas absolut bästa ställe på Gotland! Det är faktiskt riktigt fint där! Så där roade vi oss med att klättra på raukar och kasta stenar till hunden ut i vattnet :P Hon är verkligen helt galen i det, tokhund!


Så jag är nöjd med vår vecka på Gotland, fick ju till och med den varmaste tiden just då också!Fast jag gick tyvärr inte i havet mer än upp till lite över knäna ;P Haha, det var alldeles för kallt i vattnet för det :P
Men idag, i Mälaren! Då ni! Då badade jag minsann! Och det var riktigt riktigt skönt!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0