TKT

Jahaja..Då var det väl okej att ha dessa tröjor denna helgen då ;) Haha! Men det hade verkligen blivit lite pinsamt om vi inte hade vunnit ;P

Strängnäs BK

Strängnäs BK kom 1:a, Eskilstuna BK kom 2:a och Enköping BK kom 3:a.

Det var riktigt roligt att vara med på tävlingarna denna helg, en skojtävling var det vi behövde tror jag! Och idag hade tävlingsledaren vänt på ordningen av momenten, så det gjorde faktiskt att det blev riktigt kul! Man var tvungen att tänka efter lite för att komma på i vilken ordning de skulle komma då :P Gucci var riktigt duktig! och hoppet gick riktigt riktigt bra idag, det var skönt, att hon inte blev rädd av den otäcka smällen igår...

Cecilia och jag var på Cattes studentmottagning idag och träffade alla, Catte, Erik,A-M,Nettis,Johan och alla vänner och släktingar till Granströmsflickorna :) Det var trevligt! Grattis till studenten mina flickor!:)

Nu har jag suttit ett bra tag med kommentarerna från opponenterna igen...Det känns som att jag fått med allt, tror jag :P Tänkte skicka den till Elin nu så får vi se vad hon säger, så får hon lägga in Erics kommentarer också... Det borde gå vägen det här, känns det som (hoppas jag iaf)

=)

Kommentarer
Postat av: Sparris

Grattis!!!!!!

2009-06-08 @ 00:51:59
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Ämelie

Tack! =)

2009-06-08 @ 13:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0