vänta vänta...

Hmm...
Så nu sitter jag här och väntar...Det är såhär det går till när man söker jobb har jag hört..Man sitter och väntar på att jobben ska ringa upp en. :P Men jag vet att risken finns att dom glömmer bort en då..det fick jag uppleva allt för väl när vi skulle fixa deltagare till vår C-uppsats...Men jag kan ju inte göra annat än att vänta när hon faktiskt sa att hon skulle ringa upp om en kvart...Så om hon inte har ringt upp om en timma så är det nog ok för mig att ringa igen :P Det är någonting jag har lärt mig sen uppsatsen också..man ska aldrig ge sig förän man fått ett Ja, eller ett Nej!

Jaha,så blev det...man måste få känna sig tjatig minst en gång om dagen :p

Avslutning på agilitykursen ikväll..får se vad vi hittar på för roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0