Potter puppet pals

Igår var jag barnvakt och hade Erika över som sällskap! Vi spelade Mariocart på Wii! Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig då Ben var vaken till 23.20 ca.. Och han kom ner runt var 7:e minut och frågade när mamma och pappa ska komma hem och berättade att han mådde dåligt.. Så jag spenderade största tiden med min kväll att springa upp och ner för trappan, ge Ben vatten, en skål ifall han skulle spy, pappper, böcker, berättade en historia ur mitt liv (den som innehöll Troja och en tripp till Strömsholm, samt ett kärleksfullt möte) .. Men som sagt, precis innan Erika skulle åka hem så somnade han..Sen så låg jag i soffan och  tittade på Wanted(!) as bra btw, såg den på bio med Johan när den kom ut.. Men sen var klockan ganska mycket, men jag ville inte gå och lägga mig om Ben skulle vakna igen, och när jag sover så sover jag verkligen, och vaknar inte för nåt :P Men tillslut kunde jag knappt hålla ögonen öppna, så gick upp, läste lite Harry och somnade innan David och Diana kom hem.. Det var skönt att sova, har precis ätit frukost nu och hela familjen är borta.. De är antingen på fotboll eller kalas(eller både och). Det regnar ute, så de kan inte vara så glada :P
Jag funderar på att ta ut stackars Holly på en liten kortis.. Sen ska vi nämnligen in till stan på Puppet theater.. Vet inte riktigt vad det är..hette typ little mouse eller nåt:P Nej, Jumping Mouse! Men det ska bi spännande! Kanske blir lite "Snape, Snape, Severous Snape.. Dumbledooor! Ron, Ron, Ron Weasley.... " Eller varför inte "Let's go bother Snape! Yeeey! Bother, bother, bother, bother..!!" Hahaha! xD

Well.. hörs snart! =)

Kommentarer
Postat av: Yoghurt

ÄMP! Jag lever!! Och har lagt rabarber på Linneas dator! =D Klart dom måste ha Potter puppet pals, annars är det ju en dålig puppet show! Du får hälsa dom det i så fall. =) Det låter som att du har värsta kul, jag skulle också vilja åka o hälsa på dig och skrämma din söta värdfamilj, men jag har massa skit i skolan... =/ Biomekanik, om det säger dig nånting^^ Inte ok i vilket fall som helst. Så jag får nog nöja mig med att längta tills jullovet när du kommer hem!! Vi ska parta bah!! =D Ska skriva oftare till dig, har bara haft väldigt mycket nu. Måste beställa internet också, sen smäller det! Saknar dig massor!!! Ha det bäst, flickvännen =D

Många blöta pussar från Yoghurt =)

2009-10-24 @ 21:54:38
Postat av: Ämelie

JOHANNAAAAA!!!! =D=D=D=D=D Jag trodde du hade lämnat mig för alltid ='( Du har varit borta så länge nu.. Har inte pratat med dig sen jag lämnade Sverige känns det som..Du har lovat att skriva ett LÅÅÅNGT mail till mig, vill bara påminna dig om det!!! mhmm

Biomekanink..Ja,just det, det var det ämnet, ja.. ja, ja,ja klart jag vet vad det är för något ;)

Saknar dig massor min lilla Yoghurt! Hör av dig nu! Annars får du stryk^^

2009-10-25 @ 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0