Älskade hund

 

Idag vill jag bara säga att jag saknar Gucci något så oerhört mycket! I allt jag gör med Holly ser jag Gucci..Idag hade hon till och med hennes blick när vi kastade boll on the green..Det kom fram en valp till henne och då blev hon arg på den och snäste åt den fÅör att hon ville vara i fred och ville att jag skulle kasta hennes boll..Gud vad mycket hon påminde om Gucci då..Kanske låter lite elakt att säga så..men hon hade verkligen hennes blick. "sluta vara så irriterande jag vill inte leka med dig"-blicken :P Åh vad hon hade gillat att vara i skogen här..Och det finns massa utrymme att träna på..Är så nervös för deras tävling..Hoppas Gucci kommer ihåg vad man ska göra...!


 

<3

Kommentarer
Postat av: Nettis

sötnosen =)

2009-09-21 @ 23:13:56
URL: http://potatisjag.blogg.se/
Postat av: Madeleine Hjortsparre

Klart hon kommer ihåg! Hon ska ju bli Champion!

Sen ska hon åka till högsby på semester :)

Puss puss min vän!

2009-09-22 @ 08:57:55
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Cill

sötnos.. hon saknar dig massor massor massor massor.. de kommer att gå bra för dom tror jag :D men inte lika bra som om ni hade tävlat så klart ;) men de e ju bra iaf att du har en liten voffe där som du kan leka med.. nu ska ja ut å gå med mina 3 voffsingar.. inget jobb för mig itne.. värdelöst.. wääää.. aja.. du e bäst.. saknar dig!

2009-09-22 @ 10:39:48
URL: http://cesse.bloggproffs.se
Postat av: Michaela

Klart det kommer gå bra. Det är ju du som har tränat den sura prickiga :) och vad menar du med att vi varit träningskompisar... vi ÄR väl fortfarande träningskompisar :P eller har du redan bestämt dig för att bo i England :O

2009-09-22 @ 12:56:53
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki
Postat av: Ämelie

Aaw vad ni är rara!Ja, klart hon vill åka på semester till Högsby, det vill väl alla! =D



Sill..tråkigt att du inte har hittat nåt jobb än..sökte du också till coop?? Du är rar du!Hoppas voffarna är snälla mot dig, och du mot dom..och att Hjellströms dumma hundar inte attackerar er någe mer!

2009-09-22 @ 17:51:07
Postat av: Emelie

Michaela! Klart vi ÄR träningskompisar..kanske inte just nu dock..Klart jag kommer tillbaka!!!!Träna under jul? ;) Jag får till och med pengar de två veckorna jag är hemma över jul och nyår :O Det trodde jag verkligen inte! Då betyder det ju att jag måste åka tillbaka de sista 2 månaderna...Men det hade jag ju tänkt iofs,fast det blir jobbigt att åka tillbaka igen..Lämna allt och alla...

2009-09-22 @ 17:54:40
Postat av: Mor

Men vad sorgligt. Du ska veta att Gucci har det så jättebäst. Vi var ute och gick med Lena Lundgren i helgen. Hon sa att hundarna är så underbara som i en hundmatreklam... precis så är det faktiskt. Finare hundar finns inte. Gucci har det bra men längtar efter dig förståss. Det går som det går på lördag. Ibland kan hon allt och ibland såååå...

Krameli kram.

2009-09-30 @ 20:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0