Vackra Gucci

Gucci vacker!

 

Gucci svartvit

 

Jag är stolt över min vackra hund! Tänk.. när ingenting annat fungerar så är hon i alla fall underbart underbar! <3

Idag gick det jättebra på agilityträningen, hon var peppad! Tränade lydnad också..där var hon tyvärr inte lika peppad..Vet inte vad det är med henne ibland..Jättekonstigt!Ibland är hon superduperduktig och jättetaggad, och ibland totalt tvärtom.. Kanske är hon Gucci tvärtemot..

 

Agilitytävling nästa helg, Gagnefloda Bk..Nu blir det tävling tre helger i rad, sen kommer SAM! :D


Kommentarer
Postat av: Madde

Du tror inte att hon helt enkelt bara är tjej?

Med lite humörsvängningar.. Det är mänskligt <3



Du är så duktig! Hoppas du har fått din tavla idag!

2010-08-02 @ 20:50:03
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Cill

I'm eating up my babybublebee :) I hope my Emelie will be so proud of me :)

2010-08-02 @ 21:07:46
Postat av: Ämelie

Hahahaha, ja, så kan det ju vara :P hehe

Ja, jag fick min tavla och den är underbar! tack tack tack så mycket! <3



Hehe sillen då! Du är knas! Man kan inte äta bumlebees..de bränns ;)

2010-08-08 @ 22:16:39
Postat av: Ämelie

Hahahaha, ja, så kan det ju vara :P hehe

Ja, jag fick min tavla och den är underbar! tack tack tack så mycket! <3



Hehe sillen då! Du är knas! Man kan inte äta bumlebees..de bränns ;)

2010-08-08 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0