England just stopped for a few days..

Så trött!

Kan man fatta... David gick in till Farnham idag med STOR väska på ryggen för att storhandla.. Det går inte att ta ut bilarna, vår gata nedanför nedfarten ser helt övergiven ut med alla bilar som står översnöade... (Bilder kommer senare.....) Det är helt sjukt! Det snöade en natt och en dag, konstant! Och det kom riktigt mycket snö! Men ändå.. tänk er att stänga jobb och skolor i Sverige bara för att det har kommit snö :P haha! Bara tanken är skrattretande :P
Hela dagen spenderade vi utomhus på The Green åkandes pulka och byggde snögubbar! Blev bjuden på riktigt god lunch på The Fox. Var där hela familjen. Efter lunchen kom Sam och lekte med oss en stund. Visste inte att han hade ryggproblem efter en bilolycka några år sedan (inte han som orsakade), så han hade ont i ryggen efter att jag tvingat honom att hjälpa mig lyfta en överdrivet stor mittendel till vår snögubbe... Hade en riktigt trevlig dag i snön och både barn och hund blev riktigt trötta! (jag med) Men hann även med en middag (bjuden av Sam) på The Spotted Cow, samt en tur till The Cobbett... träffade Carolin igen! =) Och hennes vän Atto =)

Idag var värre och jag är väldigt trött! Sophie har varit en riktig odåga idag! Tog oss ca en timma att klä på oss när vi skulle ut, en timma att gå till The Green (som vanligtvis tar max 10-15 minuter). Men när man väl är där så har hon ju hur kul som helst.. jag förstår mig inte riktigt på barn känner jag.. Ska jag verkligen ha barn själv...Orkar jag med dem.. =S Ja, sen tog det oss en timma att komma hem också, för hon ville att jag skulle ringa Diana så hon kunde komma och hämta oss.. Men det funkar tyvärr inte så när Diana jobbar. Hon hade bara tyckt att jag var knäpp om jag hade ringt.. Gosch,... Sen blev hon glad och vi hade roligt i någon timme.. men sen blev det bråk igen när hon stängde av tv:n när pojkarna spelade wii...  I morgon har Bens skola öppet igen, tackar gudarna för det :P Då har jag bara flickebarnet att ta reda på. Men Ben har varit så duktig idag! Han är så rar den gossen! =) Nej, barn är krävande, jag tar av mig hatten för alla lärare! Strongt av er att vilja jobba med barn på heltid!

Kommentarer
Postat av: Cill

Cilia jobbar osså me barn :O :D wäää

2010-01-08 @ 11:31:34
URL: http://cesse.bloggproffs.se
Postat av: Ämelie

Cilia duktig flicka! Ämpo tar av hatten även för Cilia! ;)

2010-01-08 @ 16:02:41
Postat av: Michaela

Har bloggen gått i ide? Är det snö i den också så att inget fungerar :P

2010-01-14 @ 16:35:39
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0