Update

Hej hallå

Jag lever..Tänkte att det var dags att skriva ett par rader, men det är allt jag hinner innan det är Cobbett dags och biljardövning på G. Jag och Sam har vårt rykte att tänka på då det är utmaningsdags när vi ankommer till Sverige. Min kära fader ska få stryk (haha) Okej, men vi ska iaf göra ett tappert försök ;P
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer det visar sig, men på söndag så ska ett gäng au pairer, och Sam, till Windsor Castle =) Det ska bli spännande! Vet inte om jag vågar erkänna att jag inte hade hört talas om det innan..oops.. Oh well.. Det ska bli coolt iaf =) Får se om det blir bil eller tåg.. Tåg låter ju mer äventyrligt om jag får säga det själv, men det beror på hur många personer vi är som åker och hur många bilar det finns .
Just det, ska förbereda resovisning på Sophies skola på tisdag också.. Mamma, det här är ditt fel :P Men bara jag får hjälp med vad jag ska säga så är det lugna puckar =)

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Cill

Är du numera expert på biljard?? Jättekul att du ska till skolan och prata om lilla Sverige. Hoppas att du får ordning på alla bilder. Kram.

2010-01-30 @ 22:38:38
URL: http://cesse.bloggproffs.se
Postat av: Mor

Jaha, nu blev det fel, det var jag som skrev nyss inte cill. Ja, det kanske du såg en då :) :)

2010-01-30 @ 22:40:42
Postat av: Sparris

Kul att du lever! Jag saknar dig! Du verkar ha så roligt där borta :) Windsor Castle ska va jätte fint har jag hört!



Puss Hjärtegull

2010-01-30 @ 22:41:17
URL: http://maddans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0