Wow! Vilken helg!

Först tänker jag börja detta inlägg med att skriva Grattis i efterskott till Anette! Jag är en usel vän som inte hör av mig på din födelsedag... Sen säger jag grattis till Cecilia och Pontus på 2 års dagen! =)

Denna helg har varit fantastisk! Jag vet inte var jag ska börja.. Vet inte om jag kan skriva vad som har hänt heller, för det går inte att beskriva i ord.. Denna helg har jag spenderat med Sam! Eller jaa.. först lekte jag med mina svenska flickor en stund! För slashasen sov hela förmiddagen och halva eftermiddagen, hade varit på fotojobb i London.. Men så blev det lite biljard och många kommentarer från Carolin, Maria och Stina .. Avundsjukan var stor ;P haha! Förresten så har jag dina byxor här Carolin :O
Jaa.. fick träffa Sams syster när vi kom hem till honom, hon var jätterar! Hade också varit au pair en gång i tiden, i Paris. Träffade alla katterna denna gång, och Ella gillar mig skarpt ;) Nu vet jag vad alla heter, woho! Phoebe, Ella, Hero och Muffin! yesss! Men jag som trodde Hero var en kille.. tänk så lurad man kan bli.. Oh well.. (åh brunn! Hahaha). Igår åkte vi till Portsmouth! Såg haaavet! Det var välidgt blåsigt, men romantiskt ;) Som vanligt så handlade jag ingenting till mig själv, köpte bara en julklapp till systra mi :) Men Sam handlade nog tillräckligt för oss båda ;) haha! Roligt roligt! Sen blev jag bjuden på sunday roast dinner...som jag, otacksam som jag är, inte orkade äta..Så hans föräldrar fick äta själva, medan vi satt i soffan och tittade på Batman Begins.. Sen delade vi på en tallrik med mat framför tvn.. Och så var jag tvungen att åka hem.. =( Men ska ses ikväll igen, om det  blir Christmas Carols inne i Farnham så är vi där och jag sjunger för full hals! =D
Såååå...  ska jag säga det nu då.. Det uppenbara som ni bara väntar på att jag ska erkänna...:P
I have an English boyfriend!! :)

Kommentarer
Postat av: Pops

Hur mycket handbagage får man ta hem? Fast han kanske får rum i en resväska... :)

Nåt mer du önskar dig i julklapp?



/Pops

2009-12-08 @ 19:49:38
Postat av: Ämelie

Ja..jag ska packa ner honom i väskan! :)

Något mer? Apart from what?? Jag vill ha kläder!Eftersom jag är kass på att handla dem själv ;) En snygg långärmad vill jag ha..det är det jag letar efter, men hittar inte, en tjocktröja alltså.. hehe :P

Love you

2009-12-08 @ 20:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0