Emelie = ill...

Nej! Nu får det vara nog! Nu orkar jag inte mer. Jag tycker verkligen inte om dig och vill inte ha dig i mitt liv any more! Stick, get lost! Aaatvi attvi! Hokus pokus get away from meeee!

Funkade det?? Nej, jag är nog ingen Harry Potter =( Jag mår riktigt riktigt dåligt och jag vill verkligen inte känna såhär.. Usch! Dumma sjukan, stick från min kropp!!! Har mått så här sen i tisdags, men idag är nog värsta dagen.. Ni vet om jag har ätit solrosfrön, så känner jag mig, fast heeeeela dagen... Kanske inte så trevligt att skriva om hur jag mår såhär..men jag gav ju inga detaljer :P haha!
Åh, och jag vill ju verkligen inte må såhärFörsöker att inte visa hur jag mår..men det går inge vidare..
I tisdags träffade jag Sams mamma och 3 av 4 katter.. De var trevliga, jaa..mamman också ;) Oh, igår så slog jag Carolin i biljard igen! Jag vet inte om det är tillåtet att fortfarande kalla det tur att jag vinner..med tanke på hur bra det gick i lördags.. Men jag tror Carolin vill att det fortfarande ska kallas tur när jag vinner över henne :P Men det gööör ju inget, det är ju hon som har lärt mig hur man gör. "Carolin! Kan du inte visa mig hur man gör? Lär mig!!" - "Ja...du kan ju prova med att sikta" :P haha! Sen dess har det gått asbra för mig ;P Mwahahaha!

På lördag tror jag att jag och Sam ska till Guildford och julhandla! Hoppas jag hittar alla julklappar jag ska köpa!! Viktigt viktigt! Inte lång tid kvar nu tills jag kommer hem! :S
Nu ska jag vila mig! Det behöver jag! Självömkan är den bästa medicinen, :P neee, man får vara ledsen när man mår bajs ;)
Byeee


Kommentarer
Postat av: Uffe eller vad jag nu heter

Va kul

2009-12-04 @ 22:10:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Ämelie

Nej, inte så jättekul... =/ att vara sjuk alltså..

2009-12-04 @ 22:14:18
Postat av: Sparris

Stumpan, stackars dig! Hoppas du mår bättre nu! Puss

2009-12-06 @ 00:29:33
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Yoghurt

Åh, värsta värsta! Jag är OCKSÅ sjuk! We're so much alike! =O Vi får se till att vara friska tills du kommer hem! =D Annars jäklar! Pöss på'rej!

2009-12-06 @ 13:10:21
Postat av: Pops

Stackars dig gums... Hoppas det har lagt sig nu i helgen. Att du mår bättre. Inge roligt alls. Du ska få slå mig i biljard då du kommer hem ;)

Saknar dig massor.

Krameliekram//Pops

2009-12-06 @ 21:06:04
Postat av: Nettis

Fortfarande sjuk? Hoppas du mår bättre. Två veckor kvar! Saknar dig. Puss

2009-12-06 @ 22:35:27
URL: http://potatisjag.blogg.se/
Postat av: Ämelie

Jag mår bättre nu! =) Tack så mycket allihopa för er omtanke :) Jag tycker om er! <3

2009-12-07 @ 11:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0