Simpor och grodfötter

Min bror är ett geni! Jag är så stolt i hjärtat att jag ska tillägna mitt blogginlägg till simpo!
Igår fick jag äran att läsa en deckare som han hade skrivit! Det var en uppgift till svenskan i skolan! Måste få säga att jag inte har läst en så bra novell innan! Iaf inte på väldigt länge! Och det här säger jag inte bara för att jag är stolt storasyster! Men den där var ju i publiceringsklass! Nej men seriöst! Du är så duktig Simon! Om jag hade vågat så skulle jag lagt ut deckaren här på min blogg så alla kan få läsa..Men jag är rädd att jag inte har den tillåtelsen..och min bror är både längre och starkare än mig..och jag kommer hem om drygt en vecka... vill inte riskera nåt, så att säga ;) hehe! Jag vet inte riktigt vad det är som har hänt..Men det känns som att min bror växer upp utan mig ... Borde jag komma hem och hjälpa honom..fast han verkar klara sig alldeles utmärkt ändå! Det är ju det jag alltid har sagt.. Jag var bra i skolan.. Cecilia var bättre... Men Simon har chansen att bli bäst! Det är så det går till.. de yngre tar över ;)

Kommentarer
Postat av: Sparris

Jag håller med dig! Han är grym!

Du kanske inte hade tillåtelse att låta mig läsa deckaren så vi låtsas som jag inte har gjort det ;)

Men OM jag hade läst den så hade jag sagt:

"Fantastisk gramatik, detaljering och story! Jag är också stolt över dig Simon. Fortsätt skriva!!

Å slå inte din syster ;)"



XoXo

2009-12-09 @ 16:28:37
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Tommy

Men jag vill ju läsa :-)

För om man har mig som idol ha ha ha så är säkert Simon grym :-)

2009-12-10 @ 21:23:40
URL: http://www.5fel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0