Den mekaniska katten

Nu har jag läst ut den mekaniska katten, av Torey Hayden! Den var fakiskt rikigt bra! Jag brukar annars tycka att de böcker hon skrivit som är mer som berättelser och inte behandlar hennes riktiga liv, inte är lika bra. Men denna bok var riktigt gripande, precis som hennes böcker brukar vara! Jag ville knappt lämna den ifrån mig...

Jag fastnade för berättelserna om Torgon och livet i Skogen, om hela Lauras liv, med den hemska Fergus, usch! och stackars Connor med den mekaniska katten, och mannen under mattan...Stackars barn att leva med den vetskapen... Jag önskar att jag hade lika livlig fantasi som Laura och Morgana... Roligt att Lejonkungen var Luhr.

Jag rekommenderar starkt att läsa Torey Haydens böcker!Om man är intresserad av psykologi och världens grymheter, så lovar jag att man kommer gilla dom!

Kommentarer
Postat av: Sparris

Jag ska... :)

2009-06-08 @ 14:40:53
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Ämelie

Bra! =D Jag råkade visst köpa hennes bok "Bara barnet" idag, som jag är ganska säker på att jag inte har läst..Hoppsan :P

2009-06-08 @ 23:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0