Klar?

Nej, nu borde vi vara klara med det här! Kandidatexamen i beteendevetenskap, det ni! Bara vi får det där betyget nån gång så jag kan få ta ut mitt examensbevis...Måste prata med nån på skolan också om jag ska ta ut den med p eller hp... typiskt att det ska vara så krångligt... Men i E-tuna var jag iaf idag och fixade ett β värde från -.15 till .019.. fattar inte varför vi hade gjort så fel... Heltokigt! Men det var tur att jag fick ändan ur vagnen och tog mig till skolan idag och fixade det! =)

Now what? Vad gör man nu?Måste till banken och ta bort internet bank,vill inte betala saker i onödan när man inte har så där jättemycket att ta av...Sen måste någonting drastiskt göras för att få in lite money money money ;) Nu är det verkligen dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0