Konsert

Nu har vi haft konserten! Vi hade lyckats få med oss 8 pers som vi kände! Pappa, Yourika, Ludde, Frida, mamma, Simon, Anna-Karin och Anette =) Det verkade som att vi hade dragit ihop flest folk, så det var bra!Jag blev glad att alla kom :) Synd bara att det inte var så jättemycket folk..Men vi öste på ändå, jag tyckte vi gav den tappra skara som kom en redig konsert!!

Det gick faktiskt riktigt bra! Vårt mål med sista låten (Halleluja) var att få Stina att gråta, och det lyckades vi med!! Så jag anser att konserten blev riktigt bra! ;) Jag fick rysningar i hela kroppen när vi sjöng den, det lät så vackert...alla stämmor och så, ja, det var otroligt fint! (jag får faktiskt säga så fast jag var en av de som sjöng ;P)

Det var sorgligt faktiskt..När vi satt där på restaurangen och åt, och jag berättade för Pia att jag och Cecilia inte skulle komma tillbaka i höst så svarade hon att det var jättetråkigt..Och att göra ett så bra framträdande som vi gjorde.. det gjorde det så ledsamt att veta att det är sista gången som jag står här uppe... Och vi hade SÅ roligt! Vi kommer aldrig att kunna lyssna på ABBA igen utan att tänka i stämmor, haha!

Så har jag pratat med Line från Norge ikväll också..Jag har sån fruktansvärd beslutsångest så det är inte klokt! England eller Norge..Jag vet att de flesta skulle säga: "Är du inte klok?Att du ens tvekar, England åker man till såklart, varför ska du till Norge?" Men grejen är den att jag får ta med mig Gucci om jag åker till Norge..och så frestar de mig med att jag får rida om jag vill och jag får ett eget hus "där du kan spela så hög musik du vill och ta dit hur mycket folk du vill utan att vi bryr oss"... Jaa... vad ska man göra.. Jag behöver hjälp :P

Aja...Examination imorgon, tjoho! Lite laddad är jag ändå..Men mest rädd för hur det kommer gå att opponera..Hoppas det går bra iaf, trots mina mardrömmar om den... ;)
Nehepp..Dags att titta igenom vår C-uppsats en gång till och se om jag kan hitta några småfel eller nåt annat smått och gott... Sen sovdags!

*Nattinatt*

Kommentarer
Postat av: Sparris

Woohoo!

Du är ju grym på att blogga! Jag är mäkta imponerad.

Kul att det gick bra med konserten :)

Miss ya dude!

2009-06-04 @ 11:08:31
URL: http://maddans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0