Träningsvärk

Idag har jag träningsvärk!Min kropp är tydligen inte van vid vissa rörelser som gjordes i helgen, och det berättar den för mig nu. Nej Madde, jag pratar om agilityträningen med alla olika övningar, vad trodde du att jag pratade om!? Haha :P Det var nog bra att det inte blev någon springtur idag, men måste springa snart igen, det är ju roligt(ibland).
Upptäckte idag när jag tränade Gucci och Lyra, att det var balanshindret som var boven i dramat!Böjer mig alldeles för långt ner för en ovan kropp.. :P  Det gick ganska bra idag men ska träna imorgon med, annars vågar jag nog inte starta Lyra på onsdag..

Nu måste jag nog börja tänka på vad jag ska ha med mig till Gotland! Åker ju på torsdag morgon...Ska vara borta över en vecka! Det ska bli roligt! Midsommarfirande i Nisseviken och sen en himla massa tävlande! Tisdag-Onsdag, Fredag-Lördag-Söndag! Debut i agility 3:an! Det ska bli roligt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0