Candymines!

This is what me and Sophie did yeasterday! It's Candymines for her Chrismas Fayre on saturday! I was told that we should do something christmasy, so we did these! Diana and David told me that these were the best they've ever seen in this house. And when I took these to the school today and saw the other ones..well,.. I'm not gonna say anything :P  It took me many hours to prepare everything..So when Sophie got home, we could just glue everything on!

candymines

Emelies = silly sausage ;) haha!

Oh well.. have to get back to something.. maybe/probably some ironing.. :p

But now, i'm hungry! Starving like a WOLF! What coould I eat? Donno... Longing for saturday, going out exploring Fresham pond, bringing my camera! =)


Kommentarer
Postat av: Sparris

Oj då, du bloggar på engelska ;) Är det för att en viss somebody ska förstå vad du skriver ;p pusss

2009-11-27 @ 16:05:22
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Ämelie

Haha nee :p Jag fick för mig att jag skulle vara lite engelsk :) Men visst var de fina våra candymines! =D

2009-11-27 @ 16:38:04
Postat av: Cill

Menen, emelie har blivit engelskkvinning ^^ vad duttig du e sötnös :D kooom heeeeem, vi börjar oooom igen, viii glömmmer allllttt , där ute eeeee deeee så kaaaaaalt... kom hem :'( vi saknar dig massor massor massor massor massor massor massor. puss på pannan <3 sa familjen ingedt bra om mig förresten =O ?

2009-11-28 @ 10:44:53
URL: http://cesse.bloggproffs.se
Postat av: Ämelie

Haha, and that's why this message was so short ;) haha! noo.. I'm really clever sometimes you know, since I'm related to YOU! =D Snart kommer jag hem! Inte lång tid kvar nu! Jo, de säger småsaker om dig hela tiden. Sophie och Ben brukar prata om dig, om din teckning och om att du sa si och så när du var här..de citerar dig Cecilia :P Det tycker jag är jättegulligt!

2009-11-28 @ 11:55:18
Postat av: Pops

Tänk att alla mina barn blivit så duktiga på englesska. :)

Hoppas du fick nåt gott att äta och att du fick fina bilder från Fresham pond. Ska bli kul att få en briefing av hösten i england då du kommer hem.

Förrexten så måste du ju hälsa på på julafton och snacka engelska med Blaise :).

Krameliekram /Pops

2009-11-29 @ 15:03:23
Postat av: Ämelie

Jajamensan! Tänk va ;P Mat..hmm..det blev väl nudlar som vanligt :P haha! Med bolognese! =D Jag fick inte så många fina bilder..min kamera är inte den bästa tyvärr..jag fick några bilder som inte var suddiga iaf =) Ja.. Jag är jättebra på brittisk engelska! =D

Pusselipuss

2009-11-29 @ 19:16:39
Postat av: Mor

Du, vilket proffsjobb med tomtarna, verkligen fina. När är det dags att baka pepparkakor?

Kramar.

2009-11-29 @ 21:46:21
Postat av: Ämelie

Tack! =D Jag var riktigt nöjd med dem. Pepparkakor?Hmm.. Visst gör man degen dagen innan?? Har inte tänkt på det, men det kanske jag kan göra med barnen någon dag..

2009-11-30 @ 16:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0