Svenska grejer!

Idag har jag ätit knäckebröd!! och skruvat ihop en IKEA möbel :O Eller, en del av den iaf.. En bänk till en bokhylla.. Sen har jag ätit en giffel ...det smakade kanelbulle..och påminde mig om picknick hemma! Blev sugen på att baka kanelbullar! Mamma! Ge mig vårt recept snälla ? =) My hostparents went to IKEA yesterday! =) David köpte Norrlands Guld och Spendrups :P Han sa att han älskade svensk öl, hehe :P
Vad töntig jag känner mig, men det kändes lite mer som hemma :P David tyckte jag skulle berätta att de är mycket snällare mot mig nu, för att de får mig att känna mig hemma ;)

Ikväll ska jag ta båten till the cobbett.. Ja, för det har nämligen regnat väldigt länge nu..så i svängen vid Vicarage Hill är det numera knädjupt vatten. Jag lovar, jag har provat! Vattnet gick nästan över kanterna på mina gummistövlar! Ja, jag och Holly var tvungna att prova hur djupt det var, om jag skulle kunna gå igenom där nu ikväll när jag ska in till stan..

Har inte så mycket att säga..Det regnar hela dagarna, så det är trist.. Sophie har varit bråkig med mig de senaste 2 dagarna..Inte så upplyftande heller. Men det är nog för att hon var så sjuk i början av veckan (hoppas jag). Och idag fick jag en käftsmäll av Ben! Han smällde till mig med handflatan rakt över min högra kind! Jäklar i havet vad chockad jag blev! Arg också för den delen! Unge!!! Vi lekte, typ brottades..Men så får man faktiskt inte göra..inte rent spel!.. Så ja... mina höjdpunkter har varit mina och Hollys promenader! Vi var vid Fresham Pond igår och idag. Har gått på upptäcksfärd på ställen vi inte varit på tidigare! Det är kul! Det känns som att man kommer gå vilse hela tiden, men det är så spännande att hitta nya stigar som man inte gått på innan! =) Sen hittar vi ju såkklart alltid tillbaka! =)

Nej, nu ska jag göra mig iordning för att gå ut i det härliga vädret.. Klacka om mina skor imorgon kanske?
Well! Sleep tight, don't let the bed bugs bite!

Kommentarer
Postat av: Sparris

Vilken dum liten unge som slog dig! Slå tillbaka ;)

Våld löser allt, eller??

Love you! Puss

2009-11-14 @ 09:26:56
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Ämelie

Haha, eller hur :P Neee...inte slåss inte, det är aja baja! Man ska vara ett gott exempel! =)

2009-11-15 @ 01:44:30
Postat av: Nettis

Pannkakssmet med riven potatis =)tog bara lite mer än en timma att steka, sedan fick Johan ta över och steka fläsk. Nästa gång vi bjuder dfem på mi8ddag blir det något enkelt som ligger i en form. Typ paj. Inget som man måste steka en och en och en... =) Men det blev bra iaf.

Gick det bra att åka båt? Puss

2009-11-15 @ 10:22:25
URL: http://potatisjag.blogg.se/
Postat av: michaela

Testade lampan i morse men har inte kommit på om den är bra ännu. Blir liksom väckt hundra gånger per natt av två st bc i olika storlekar. Är det genetiskt med ADHD på bc???? Jag är så tröööött. Tacka vet jag min lilla sheltieprinsessa som sover.

2009-11-16 @ 10:24:40
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki
Postat av: Cill

snart kommer viiiii :D hälsa att dom e snälla som ikear sig :P och hälsa att din knäppa syster kommer snart ;) idag har jag varit på teaterhögskolan =O läskigt va.. inträdesprov. de gick faktiskt jätte bra.. kändes de som iaf.. men man får inte veta hur de gick fören i december. tokigt va.. snart syns vi :D wohooo :D min syster är bäst :D pusss

2009-11-16 @ 18:38:30
URL: http://cesse.bloggproffs.se
Postat av: Ämelie

NEJ! Vad cool du är!! =D WOW VÄRSTA värsta!! =D Jag håller tummarna och är redan superduperstolt över min favoritsyster!!<3 Snart syns vi! Det ska bli jätteroligt att träffa er och visa er allting! =D

2009-11-17 @ 20:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0