Veckan som gatt med ett engelsk tangentbord...

Ja...Nu ar det sa att jag har lagt av mig lite..Och har kommer anledningen...Som ni ser sa har jag inte de 3 sista bokstaverna i alfabetet..Min dator har lagt av sig och funkar inte mer...Vet inte varfor och vi har gjort allt i var makt for att lista ut vad det ar for fel pa den..Tyvarr sa funkade det inte och min snalla syster har lovat att jag ska fa lana hennes dator fram tills jag kommer hem under julen! Och min snalla van Anette ska ta den med sig till England nar hon och Jessica kommer hit(!) om 2 veckor!!!  =D

Men nu har jag fatt order fran Yoghurt att jag maste skriva lite i min blogg sa jag tar val at mig kritiken och borjar skriva lite stapplande pa mitt engelska tangentbord :p Under den senaste veckan har det varit bade hojdpunkter och nagra(eller iaf en) mindre rolig hmmm..nedpunkt?Nagot daligt iaf :P Men det loste sig, men jag lovar er...ett tag var jag valdigt nara att satta mig pa forsta flyget hem..Men hur kul hade det varit ;) Tur att jag inte gjorde det..Fick hora igen och av Diana denna gangen att jag var den basta au pair de haft..vem stannar inte nar man hort det lixom ;)

Igar var jag pa The William Cobbett igen...Och traffade annu en svensk au pair! Helt otroligt..Nu ar vi 5 svenska au pairer har.. Vi slar tom tyskarna i antal! :P Det ar jag, Maria, Carolin, Erika och nu sa Stina! Stina har varit har 2 manader utan att ha pratat svenska med nan(forutom pa datorn) och hon hade varsta brittiska accenten! *vill ha* Blev lite avundsjuk! Men vi hade jattekul igar..sa jag kom hem lite senare an vad jag hade tankt..Sa till David att jag inte skulle komma hem sent..Hmm..Kom hem 23.10 tror jag.. liiiiite senare an vad jag hade tankt mig kanske..Men jag kom upp i tid imorse iaf! Det ar huvudsaken ;) Sa darfor ska jag ga och lagga mig typ nu efter jag har skrivit klart mitt lilla meddelande till omvarlden..Barnen har inte ens somnat an och jag funderar pa att kasta in handuken..Aja..ar man trott sa ar man.. Ska ut imorgon ocksa! Forst traffas vi pa the cobbett, sen ska vi ga till the slug and lettuce..Haha, vilka namn de har :p

Vad har jag for roligt att beratta om den gangna veckan? Jo! Alla Miyazaki anhangare! Jag har tittat pa Princess Mononoke (Mononoke-hime)!! Den var jattebra, jag gillade den skarpt! Faktiskt i stil med Spirited Away och Howl's Moving Castle.. Fast bara ett problem... Jag sag den pa engelska.. =/ Ja, ja, jag vet.. daligt av mig..men det var David som laddade ner den och det var tydligen den enda han kunde komma over..Jag gillade den! Och Mononoke var inte en clown som jag trodde.. Hon bara drack vargblod fran en gud..  Haha!
Jag har varit i Harryskogen varje dag med Holly, men an har vi inte sett nagra inspelningar.. Jag, Carolin och Stina har bestamt att vi ska talta i The Bourne Woods tills Harry kommer dit ;) Inte for att jag tror att det kommer handa, men anda! Det var roligt att fler an jag ar Harry freaks! Carolin har tom sagt att hon ska tatuera in The deathly hollows pa sin vrist! Kanner att det vore ju faktiskt lite roligt.. Ingen som inte har last bockerna och har lite harryfreakblod i sig kommer veta vad det betyder! Ar ni med pa att tatuera in den symbolen mina Harryvanner?? =D            Pa tal om Harry!! Fick nyss reda pa att det finns en Harry Potter tavling, det var Adam som berattade att de skulle, eller om det var sa att de redan hade gjort det, slappa ballonger i hela England med typ koder pa..och om man far tag pa en sa far man vara med pa inspelningen av sista filmen!!!! Jag vill ha en ballong!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska kolla pa www.msn.se eller www.msn.com senare!!

Idag har vi varit i parken..Det har varit jattefint vader idag..hade trekvartsbyxor och linne! =) Vi gick dit efter jag och Holly hamtat Sophie, och hon hittade vanner att leka med, sa vi var dar ganska lange, vilket var ganska skont i solen! Problemet var att det var ganska mycket barn dar som alla skulle halsa pa Holly samtidigt, skrikandes.. Hon tittade pa mig med ledsna ogon...tyckte synd om henne...!De trottnade efter ett tag, men de holl pa ganska lange anda..Tankte pa min Gucci och att hon hade atit upp en nasa eller tva pa direkten! ;P
Nar vi kom hem sa skulle jag och Sophie titta pa en musikal, Annie, handlar om en foraldralos unge, som bor pa ett orphanage..Sen far hon flytta till en biljonar, och sa vill de adoptera henne..Ja.. det var sa langt vi sag faktiskt..Under hela (halva) filmen vi sag sa var hon jattegullig med mig, gosade och kramades och jag tankte, det ar sahar det ska vara, vad mysigt! Sen ville hon ha filt och sin nalle Rollo, sa vi tryckte pa paus, hamtade honom och skulle precis trycka pa play igen nar hon slog huvet i mitt ben och blev jatteledsen..Sa sa var det med den filmen..,Jag som ville veta hur det gick..jag gillade den! Men hon blev helt forandrad och ville bara att mummy skulle komma hem..Dumt! Jag tror hon var trott..Men jag tyckte det var sa synd, for jag gillade verkligen var mysiga stund tillsammans..

Jahaja..vad hande nu..Jag som skulle ga och lagga mig...Sa bra gick det :P Fastnade har och somnade inte..Tokigt! Men nu ska jag sova pa riktigt! God natt Sverige!

Kommentarer
Postat av: cill

Hej älsklings egge.. saknar dig massor massor.. kul att ni är fler harry freaks ;) ja såg på tv det där med de svarta ballongerna.. de står en kåd på ballongen som man sedan ska skriva in på ngn sida så e man me å tävlar om att få va med under inspelningarna ågå å titta på allt å åfå va med i ett av de där porträtten som sitter i alla korridorer.. de som rör på sig alltså :D skoj skoj !! bä saknar dig massor! igår på träningen kunde hon ingenting av de dom ska tävla i imorn XD dumt.. men de kommer nog tillbaks till henne imorn får vi hoppas.. varsogogför datan :D saknar dig massor pluttigull!

2009-10-02 @ 12:41:27
URL: http://cesse.bloggproffs.se
Postat av: Egg

Saknar dig med alsklingssill! Gjorde du?Jag har fortfarande inte sett det med egna ogon, men gar och tittar mot himlen hela tiden! :p Varsta haftigt ju!!!Jag vill!!! Hmm..dumt att hon inte kan nat pa tavling, forstar inte varfor hon gor sa =/ Pusspusspuss

2009-10-02 @ 15:08:28
Postat av: Nettis

Varför du inte har fått veta kanske innte är så konstigt med tanke på att du är mer eller mindre okontaktbar? På ett ställe vid Mariefred, eller om det räknades till Stallarholmen, är osäker.. Men det var kul! Får göra det sedan när du är hemma igen.

Fast det dröjer nog innan jag lyckas prova fisk igen är jag rädd =/

Tror du på det mer om jag säger att hon hoppade och bet av den? ;) Haha äh, jag tror jag klarar mig utan naglar..

Ooh, jag tycker du ska vara med! Då köper jag filmen första dagen den kommer ut! Klart vi tar med datorn åt dig, vill ju kunna prata med dig när vi kommit hem igen. Saknar dig! Puss puss!

2009-10-02 @ 15:31:38
URL: http://potatisjag.blogg.se/
Postat av: Em

Haha, vet du hur forvirrande det ar att du svarar pa mina kommentarer i din blogg har i min blogg :p forstodforst inte vad du pratade om :p Men nar jag fick koppla pa hjarnan lite sa hajjade jag ;) Varsta roligt ju att ni var och red!Var det billigt?Hur lange red ni? Jag ska kopa filmen forsta dagen oavsett ;) hehe!Och bio ska vi alla ga pa!Som vanligt :) Love you<3

2009-10-02 @ 20:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0