Picknick i Bourne Woods :)

Idag har ja gjort någonting som ingen av er någonsin har gjort eller kommer att få göra.. Idag har jag haft picknick med Carolin i Bourne Woods! =D
Vaknade av ett sms runt 08.00.. (icke-omställd tid) "hi are you ok?".. oj, hoppsan, jag hade glömt att berätta att jag inte kommer hem.. Svarade, somnade om och vaknade av att David ringde och frågade när jag kommer hem.. Svarade att jag inte visste, förmodligen på eftermiddagen..Lyckades få Carolin att gå med på idén att promenera till Bourne Woods..Så efter att ha tittat på funart med Snape and Lily, och memorial of Fred... många många många gånger på youtube..Efter några tårar och hårplattning, randoms och lite fika, var vi påväg till Bourne Woods.. Hann även få Carolin att bli lite rädd för Diana, för hon verkade vara jätteirriterad..hu! Begav oss till skogen iaf och käkade vårt fika sittandes på kanten av backen till inspelningsplatsen, diskuterandes Harry Potter (of course!!). Det var riktigt trevligt! Trodde inte jag skulle finna någon som kommer ihåg detaljer bättre än mig :O Roligt,roligt! Så vi spenderade en trevlig eftermiddag i skogen idag =)

När jag kom hem var familjen på the Spotted Cow, så det var alldeles tomt här..När de kom hem, sa Diana att hon var missnöjd med att jag inte hörde av mig igår..Jag borde höra av mig runt 22 sa hon ifall jag inte kommer hem.. Visst, jag förstår att hon blir orolig om hon inte vet var jag är..och att dörren inte ska stå olåst hela natten..Men hon verkar bli omotiverat arg känns det som.. =/ Men jag ska absolut försöka komma ihåg att jag ska höra av mig! Vill ju inte att hon ska bli ledsen på mig..

Jag undrar hur det blir imorgon... Denna vecka (som börjar imorgon) har de half term..dvs höstlov... Och Sophie ska vara hemma varje dag hela veckan.. Men Ben ska vara på clubs och sånt..så jag kommer ha ett barn hemma hela tiden iaf.. Undrar hur det ska bli med hundpromenad, strykning och dammsugning och sånt.. Kommer jag hinna göra det?

Jag har lite problem med vad klockan är just nu..Är lite förvirrad..:P Vad är klockan egenligen.. Och varför ställde min dator om klockan själv.. det gör det hela ännu mer förvirrande ^^

Och just det. Idag(ikväll) så har David tränat med Holly! Han fick låna min klicker, för kunde inte hitta deras..Och han skulle lära henne att stänga och öppna dörren till vardagsrummet.. Det gick faktiskt riktigt bra! Holly är riktigt smart! Men de hade lite problem att pausa, eftersom det gick så bra var det ju roligt att fortsätta och fortsätta.. Jag kom med lite fina tips på sidan av.. Säg ingenting, ha tålamod, låt henne komma på själv vad hon ska göra, nu är det nog dags att pausa lite en stund.. nu är det nog dags för en paus igen, ta bort den target som ni använder så hon inte springer dit och försöker själv.. Ja, det vette sjutton om jag är en bra tränare.. Men jag kan inte låta bli att lägga mig i..:P Dumma jag :P

Kommentarer
Postat av: Michaela

Klart du är en bra tränare. Om de inte är vana att träna hund är det bra att du är där och stöttar :)

2009-10-26 @ 16:35:47
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki
Postat av: Yoghurt

Det är fysiskt och psykiskt omöjligt att INTE lägga sig i! När jag spelar pingis på skoj med nån i klassen kan jag inte heller hålla plättarna i munnen, så att säga^^ Så det är bara bra att fler är som jag! För Ämp o Yoghurt är bra! haHAA! Du får vara lika sur mot Diana som hon är mot dig... blir nog trevlig stämning i huset då, hihi.

Och... jag saknar Harry-snacket!! Don't wear yourself out, utan spara lite krut till mig också =) Jag läste till och med "the warlocks hairy hart" idag och tänkte på dig!

Yoghurt-pussar till Ämpo!

2009-10-26 @ 18:28:27
Postat av: Ämelie

Aaaw, tack Michaela =)



Yoghurt: Haha, ja! Klart att det är bra att folk är som dig Yoghurt ^^ Hmm..njaa.. jag tror nog inte att det blir så jättetrevligt stämning då kanske nej :P Ja! Det är askul att det finns folk som är Harryidioter här! Det gör livet här uthärdligt! =D Men Johanna, jag kan väl aldrig prata tillräckligt om Harry heller.. Vad tror du om mig :P Ååååh! Läste du den och tänkte på mig! =D Vad du värmer mitt håriga hjärta när du säger en så vacker sak ^^ Blöta pussar från lilla mig <3

2009-10-26 @ 22:17:23
Postat av: Yoghurt

Like, totally, yeah! =D

Awwww, när jag skaffat internet kan du samla alla Harry-vänner där nere, så kan vi ha värsta diskussionen på skype! Awesooome!! =D Höhö, jag borde veta att du är omättlig på den punkten^^

I sure did! Håriga saker = Ämpo liksom! xD Nästa iaf ;) Hahahahahah xD Behöver ett hårigt hjärta en värmande skrud, blir dagens fråga =)

PÖSS!

2009-10-27 @ 16:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0