Gott&Blandat..En bra dag idag!

Här kommer lite bilder från när jag och Holly var vid Fresham pond! Det är riktigt fint här!

utsikt vid Fresham pond fotgående med Holly Holly kör uppletande!

Det var en morgonpromenad, eller ja..efter 9 på morgonen, så begav vi oss efter att ha släppt av barnen i skolan, till Fresham pond.. Efter en liten miss och en liten vacker sväng, attans, skulle visst ha svängt vänster där.. så hittade jag dit =) Här är en utsiktsbild, dimma och sol, tyckte det var vackert! Och sen lite träningsbilder såklart ;) Fotgående och uppletande ^^

Här är en bild från i helgen! Är min familj utanför St. Andrews kyrka i Farnham i lördags! Synd bara att de ser så små ut..

min familj i England

 

Lyckades få dem att ställa upp sig så fint framför kyrkan! =)

 

Idag har jag fått den mest gulligaste teckning! Sophie kom upp för trappan in i mitt rum med ett hemmagjort kuvert och sa att jag kommer känna igen innehållet.. Jag öppnar det lite misstänksamt, för jag var lite rädd att det skulle finnas en levande spindel där i eller någonting (skulle kunna hända)... I det hemmagjorda kuvertet finns ännu ett hemmagjort kuvert.. När jag vecklar ut det är detta vad jag ser:

Sophies bild av Gucci

"Can you see who it is?" -" Eeeh, no?Who is it?" - "It's Gucci!!"  -"Oh, yes! Wow, is it for me? Can I keep it? Thank you so much Sophie!"  -"I remembered how she looks like, because you said she looks a bit like Holly!"

Jag tyckte det var jättegulligt och jag blev riktigt glad! =) Idag har jag och Sophie haft världens mysigaste dag! Vi promenerade (hon cyklade) med Holly till the Green, och spenderade 4 timmar där! Lekte med löven, gungade cyklade och sjöng (eller, jag sjöng)... Och hon har inte varit sur eller grinig på hela dagen!!! Skulle ha slutat 3 idag, men blev runt 6 ändå..gör inte så mycket, eftersom barnen var hur gulliga som helst idag! Lärde Ben finns i sjön,det var kul att spela med honom! Han är riktigt smart den ungen! Gör mattetal som knappt jag kan i huvudet! :P Sen har vi spelat Super Stacker 2 på jesper.nu.. som Johan visade mig typ i våras..Det är ett roligt spel, och Ben är asduktig på det! Det är nästan så jag blir lite stolt i hjärtat! =)


Kommentarer
Postat av: Jessie

Äntligen en bild på familjen (och inte bara på hunden) :) Då önskar jag en närmare bild om tre månader. tar det tre månader att få en bild så önskar jag en närmare till nästa gång... Förlåt att jag retas. Puss på dig

2009-10-27 @ 21:05:10
Postat av: Cill

awwwwww.. mysig bild hon ritat.. jätte gullig ju :D :D :D jag å simon å voffsingarna har krattat idag.. de gick sådär eftersom att lyra la bollen precis framför krattan hela tiden medan gucci bet i krattan å slet runt alla löven i lövhögarna XD dumt :P skönt å höra att du har de bra.. verkar som om att du gillar ungarna :D de e ju bra de ;) höhö. puss på nosen.. ska försöka leta flyg till dig förresten, som svar på mailet alltså! puss puss

2009-10-28 @ 16:53:46
URL: http://cesse.bloggproffs.se
Postat av: Ämelie

Hehe :P Ja, jag lovar! Men det är inte så lätt att samla alla på samma ställe och få dem att se glada ut samtidigt! ^^ Puss på nosen!



Sill: Ja! Visst var den rar! =) Åååh! Vad roligt! Jag saknar att kratta med Bä! =D Det är alltid samma sak varje år med henne som biter på den :P Jätteroligt! Har berättat det för Sophie flera ggr att hon är/gör så =D Tack gull! Puss puss<3

2009-10-28 @ 20:15:40
Postat av: Nettis

Jaa, det blev riktigt bra faktiskt. Det får nog vara sista gången som jag gjorde rödvinssås eftersom att jag inte kommer att kunna överträffa den jag gjorde idag ;P Men det andra var ju också gott, of course! Kom hem så att jag kan laga mat åt dig, du kan till och med få en burk exotiska vita bönor!



Haha jag har försökt sysselsätta mig med annat och hålla mig borta från skrivandet, Sorry! =P Men Emelie, du är vacker även när du ser muppig ut!



Fast inte lika snygg som Gucci, så himla gulligt av Sophie! =D



Puss puss! (L)

2009-10-28 @ 21:52:35
URL: http://potatisjag.blogg.se/
Postat av: Michaela

Teckningen är helt bedårande. Det är otroligt värdefullt att få sådana av barn för de är så ärliga och Gucci är superfin :) Du får hitta en fin ram som är England så du kan hänga upp den på väggen när du kommer hem.

Just nu har jag börjat planera en tävlingspsykologiföreläsning på klubben. Och en hoppteknikkurs till våren.

2009-10-29 @ 10:21:51
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki
Postat av: Mor

Hej gumman. Det känns som om det var länge sedan vi talades vid men det är något fel på vår mick. I går var Simon, Cecilia, jag och stor handlade... åt Simon, puh.. Sen blev det storstädning inne och ute. I dag har hundarna och jag haft heldagsträning. Gucci var så duktig. Hon är sig riktigt lik sig på teckningen. Massor med kramar från din mor. Ps. Jag förstår din engelska mor, du vet hur oroliga vi blir, skärpning :)

2009-10-29 @ 21:28:25
Postat av: Michaela

Ahh, så Lyra kommer också från Guldkompassen :) De två bruna från sagornas värld kommer regera :P Om en vecka kommer den nya prinsessan hem. Jag längtar..

2009-10-29 @ 22:00:04
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0