Födelsedag

En ganska bra födelsedag idag! Vaknade av att Ben och Sophie tassade runt i huset viskandes..Tänkte hmm..Vad betyder det här nu då..Gick upp,gick ner till köket och började plocka ur diskmaskinen. Då kommer Sophie in och säger "Happy birthday" och går ut igen :)

Senare äter vi frukost och det viskas fortfarande ganska mycket..Sen kommer Sophie och Diana in med ett paket och två kort till mig! :) Värsta gulligt! Jag blev jätteglad! Hade på mig skarfen hela dagen(är ju faktiskt förkyld) och hade på mig ett par av sockorna nu precis innan jag gick och lade mig :)

Efter frukosten så roade jag och Sophie oss med att ta mysko kort :P Och leka spion. (Ni ser en av spionbilderna här nedanför..hade igen aning om att hon tog den:P) Så varje gång Diana kom i närheten(det var henne vi spionerade på) så sa Sophie "Mummy, there's nothing to dooooo".. Så Diana undrade nog vad jag gjorde egentligen..varför lekte vi ingenting för:P haha!

Jag är nöjd med dagen, fick tom äran att göra cheesy mash idag.. Det blev gott! =) Och barnen GILLADE mina chokladbollar..Eller nej. Sophie sa "I don't like these chocolateballs... I LOVE THEM!" With this crazy face, just like the first one above :P Hahaha! Gulligt! :)

 

God natt! =)


Kommentarer
Postat av: Sparris

Ååå! Va rara dom är! jag vill fortfarande behålla flickan :)

2009-09-15 @ 16:55:31
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Egg

Ja!Det var en trevlig dag igår.. Kom hit då så får du sno henne:P Idag har hon sagt flera ggr att "när vi kommer till Sverige så ska vi åka och hälsa på din kompis med alla hästarna och så ska vi räkna dem" :P

2009-09-15 @ 20:20:26
Postat av: Pops

Ser du :) De gick att äta !!! Roligt att höra att du blev lite firad på den stora dagen iaf.



Krameliekram

2009-09-16 @ 18:54:34
Postat av: Emelie

Haha, ja..det gjorde de visst..Det finns fortfarande kvar i kylen... :p

2009-09-16 @ 20:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0