Hurtbulle idag!

Idag har jag sprungit! Det kändes bra för själen vill jag lova! För det David har sagt flera ggr är : Alla våra au pairer har åkt härifrån och vägt mycket mer än när de kom... Jättekul att höra det, nej..Som tur är så tog jag med springskorna..så idag bar det av, nu när jag är frisk och allt. Jag snodde hunden och begav mig iväg mot skogen! Sprang direkt från dörren..det tog mig ca 10 minuter att komma fram till skogen..så jag sprang inte så länge i skogen som jag hade velat..Var ute i ca 33 minuter..Jag avslutade riktigt dumt..Jag avslutade med en backe i 90 graders vinkel..Old mans hill,... den får en verkligen att känna sig som en old man när man kommer upp på toppen...Seriöst så dog jag..Jag lade mig på backen direkt när jag kom upp och bara försökte hitta tillbaka till mina lungor.. Huga! Men ska man träna så ska man, right ;P Så nu när jag har börjat springa ska jag göra det mycket oftare..kanske börjar med varannan/vartredje dag..Antingen på morgonen när jag ska gå med Holly, eller på eftermiddagen...

Idag berättade Ben för mig att han aldrig skulle byta blöjor i hela sitt liv..Vet inte riktigt hur vi kom in på det..Men iaf så kom vi fram till att det var för att han aldrig skulle gifta sig. När han har sagt det och gått ut ur rummet hör vi hur Sophie skriker från tomten
- "Beeeeen, you will get married some how!"
Hahaha,jaa .... det var kanske inte rätt ordval:P När hon hade sagt det kom David in i köket och vi tittade på varandra och skrattade :P haha!

Idag har jag tittat lite på vad jag Jessica och Anette skulle vilja titta på och ta oss till i London när de kommer hit! Det är  verkligen klurigt med allting..allt ligger så utspritt..David tyckte det var dumt att de hade bokat och betalt(vilket jag sa att ni hade gjort för jag trodde det) ett hotell som låg så långt bort..Jaja..det blir nog bra ändå.. jag har ju massa dagar på mig att försöka lista ut var vi ska bo och hur man ska ta sig överallt.. Jag har iaf lyckats lista ut att jag kommer till Waterloo station..medan Jessica och Anette förmodligen kommer till Victoria station med buss..det var det billigaste allternativet.. Som sagt..tur att vi har 3 veckor på oss att planera!

=)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det stod ju i bloggen att man kunde se hela agilityVM live på Agifs hemsida :P Det var riktigt kul och inspirerande. Synd att du missade det. Lydnaden går nu riktigt bra och jag har, som din syster sagt, tränat lydnad med mor din och den prickiga. Kul att hon får tävla henne :) Jag ska tävla igen den 11 okt i Strängnäs så vi tränar hårt på platsliggningen. Tommy och Peg har jag till och med fått ut och tränat plats med oss :P. Funkar kanon. Jag kan stå på långt håll och Tommy nära så det ändå blir en trygghet för Eo. Vi finlirar på fria följet också. Jag har även börjat lite med tvåans moment. Hopp sitt och apporteringen har vi börjat testa lite. Sedan ska jag beställa hem konor så jag kan shejpa in rutan. Vi är på G nu :)

Du verkar ha en supermysig familj och en härlig tid i England. Ta det lugnt med löpningne. Tänk på att du är ett år äldre :P

2009-09-21 @ 08:50:27
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki
Postat av: Snooks bihang

Starkt jobbat med löpningen o vi får hoppas att det håller i sig. Chips visar ingen nåd, inte ens till de snällaste människorna ;D



2009-09-21 @ 11:48:45
Postat av: Cill

Hurtbulle där... eller ska ja säga gammling ;) men nu överdrev du faktiskt, ja tror inte den va 90 grader :P men nästan ;) usch då, du får inte bli som de andra au-pairerna =O för då kanske du inte kan komma in genom dörren sen när du kommer hem ;P saknar dig gullunge.. skojsigt att anette å jessie kommer :D

2009-09-21 @ 12:24:40
URL: http://cesse.bloggproffs.se
Postat av: Pops

Vore skönt att få komma igång med löpningen här hemma också...

Imponerad att du "fortsätter" där du "slutade" hemmavid. :)- Inte för ofta så du tröttnar eller får nybörjarskador. Bajabaja. Man vill för mkt. Du är välle ute och går en massa också. Låt det vara en del av din träning i tanken också för det är värt väl så mkt. Hoppas du hittar felet med datorn. Förrexten - Funkar det med lurar?



Have a nice week gorgeous.



/Pops

2009-09-21 @ 13:35:05
Postat av: Ämp

Tack Adam :p Jag dog ju faktiskt där för ett tag..Det var aasjobbigt upp för old mans hill vill jag lova!Spring där du så får du se ;) Ja,jag vet..chipsarna är onda varelser...

2009-09-21 @ 20:48:48
Postat av: Egg

Joho!Den var 90grader! promise Kommer du och Pontus hit och bor på vandrarhem så kan vi springa den backen ;) hehe! Nej!Det är mitt livs värsta mardröm!Jag vill verkligen inte bli rund som en köttbulle..Och jag vill kunna komma in genom dörren :O

Miss you to Sill!Ja,värsta kul ju! =)

2009-09-21 @ 20:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0