Sprungit och tränat hund :p

Japp! Så har vi varit ute och sprungit igen..Sprang ner för Old mans hill denna gången och sprang runt lite i skogen..Sprang även upp för Old mans hill på tillbakavägen..Vet vad ni alla tänker just nu..Viiilken idiot..Ja, jag lovar er att jag verkligen kände mig som en idot också :P Det PLUS att jag sprang upp för en väldigt lång halvbrant backe innan det också ... Jaja..nu ska jag nog inte springa på några dagar..Har träningsvärk i låren och i baken :P

Idag har vi tränat på slalom mellan benen..det var svårt tyckte Holly...Vi har även lärt oss sitt stanna kvar, vilket är väldigt väldigt bra att ha. Jag blev totalt galen på henne och hennes bollproblem..Men nu har vi inte det lika mycket längre när jag är ute med henne..Nu kan jag sätta henne, lämna henne och även köra inkallning med henne, MED BOLLEN! Det är verkligen helt otroligt! Hon lär sig väldigt snabbt, så det är kul! Iaf med vissa saker :P
Vi har även börjat med stå, sitt, ligg.. Hon är bra på sitt från ligg, stå från ligg, sitt från stå, ligg från sitt..men inte ligg från stå..det var verkligen klurigt sa hon och började slå på min hand med tassen istället.. Men vi har bara gjort det idag och igår..så får se hur det utvecklar sig..Tycker att det märks på henne att hon inte är lika bolltokig längre..Eller så kanske det bara är önsketänkande från min sida.. Jaja..jag ska vara här ett tag till så, vi har mycket tid på oss att träna in allt möjligt skoj!! Kom gärna med tips och råd om vad vi kan träna in för roliga saker :)

Oh, just det..Jag har börjat kolla på Idol..Tittade på kvällens avsnitt idag..Det var spännande! Men som tur var så gick min favorit Erik vidare! Dock inte Peter Jihde lookalike Johan..Attans..Men vänta..var det Johan han hette?!Hahaha, vad roligt! :P (ja, ni som är införstådda i vad jag och vansöligan tycker är så roligt kommer förstå vad jag skrattar åt :P) Men nu har jag Idol att se fram emot på kvällarna!Som tur är så verkar min dator ha fått för sig att jag har tillåtelse att titta på Idol utan att ljudet fuckar upp sig.. Sikken tur jag har! =D

Imorgon blir det kanske The Cobett..Får höra mer om det sen.. Nu är det dags att sova ...G'natt!

Kommentarer
Postat av: Madeleine Hjortsparre

Va duktig Holly är som redan kan allt det!! Du ska få låna Wilma så det blir lite ordning på den jubelidioten! ;)

Puss

2009-09-22 @ 22:45:45
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Em

Haha!Jag ska lära dig att träna henne själv =) Det kommer hon tycka är jättekul! puss

2009-09-23 @ 11:39:00
Postat av: Cill

hette han verkligen Johan också XD hahahaha.. skojsigt. vi såg också.. massor.. ^^ va hurtig du e då.. vet du idag har ja tittat upp mitt magproblem å dom säger att jag födde så å att jag aldrig kommer bli frisk :'( man kan bara lidnra symptomen lite :'( wääää.. cilia kommer gå runt å pocka hela sitt liv =O usch å blää.. varför sprang du upp för samma backe som du dog av att springa upp för förra gången :P ? knasifa! men tkr om dig ändå ;) puss

2009-09-23 @ 13:01:20
URL: http://cesse.bloggproffs.se
Postat av: Egg

Nejmen älsklingen!Vad tråkigt! =( Stackars dig!Jättestackars dig! =( Men tur att du kan lindra det lite iaf..Det måste bli jätteskönt för dig!

Haha, ja, värsta roligt att han också hette Johan, hahaha!Jag kunde knappt tro det när jag hörde det :P

Jo, jag vet..inte riktigt klok är jag..Men jag kände att jag ville prova..Sprang typ till hälften..eller mindre än hälften..Men ändå :P Miss you!

2009-09-23 @ 19:56:17
Postat av: Sparris

Cecilia, jag har en grej som kan fixa din mage :)Skit i läkare, dom vet ändå inte... Puss

2009-09-24 @ 14:03:45
URL: http://maddans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0