En mysig dag i bilder

Okej..Idag kommer det att bli många bilder..Så jag håller presentationen av dagen kort. Gick in till stan(inte rätt väg dit,men väl hem), hittade Ps. I love you boken(köpte den), köpte även en julklapp ;) till Johanna:P Kunde inte låta bli när jag såg den :P Köpte även en engelsk choklad och PRINGELS! Träffade två svenskar när jag gick hem,de hade också problem att gå över gatan(knappt några övergångsställen här)så vi klarade av det tillsammans.Grillade när jag kom hem,drack champagne för att fira min födelsedag, eller det var iaf så de sa, och så skålade vi! =) hade chokladfondue till efterätt,jordgubbar,banan och hallon att doppa i! Mysigt! =)
Så här är bilddokumentationen av min dag:
Bilderna ligger i ordning allteftersom dagen gick, och jag vandrade runt i Farnham.. Bildernaa ligger inte riktigt som jag hade tänkt mig..Men det får väl duga...Bilden där det står William Cobbett på är den pub som de flesta i min ålder brukar gå på..Där hänger alla au pairer tydligen:P Jag diggar bilden på telefonkiosken där det står att endast människor får använda den, engelsmän är roliga :P haha!

Och just det! Grattis Catte på födelsedagen! =)

Kommentarer
Postat av: Yoghurt

"För det är ingen vanlig dag, för det är ÄMPOS födelsedag!!!" HURRAAAAA!!! =D Nu är du en lika gammal tant som jag! ...fast du får köpa en rullator om du ska vara med i klubben. ;)

För att ära dig, skrev jag "ÄMP!" i alla mina anteckningar i skolan idag, jag hoppas det godkänns. =D Saknar dig! Pöss på'rej!!

P.S. Adam hälsar också... och snook^^

2009-09-14 @ 21:48:13
Postat av: Ämpo

YEY me! =D Jajamensan,gammal tant, det är jag det ;P Jag ska önska mig en rullator till julklapp ;) AAAAAAW, vad du är rar Yoghurt! Hoppas anteckningarna gillade att ha "Ämp" på sig ;p Miss ya too! Tack Adam(tack snook) :p

2009-09-14 @ 23:55:58
Postat av: Mor

Hej gull i gull. Som du vet är jag dålig på att gå in på datorn. Kan bero på att jag har en del att trängas med... Det ser jättefint ut där du är. Fin skog och väldigt fint hus.

Jag tränar med din hund varje dag, fast i dag visste hon inte vad konen är för något...

Saknar dig massor. krameli kram.

2009-09-17 @ 21:42:22
Postat av: Emelie

Mama!Nu har jag sett att du har kommenterat :) Ja..det är ganska mycket folk i vansö va:P Duktiga ni är!Jag är nervös för er tävling!Jag hoppas hon kommer ihåg hur man ska göra och att det går bra!!! kramar

2009-09-20 @ 22:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0