FF

Är det FamiljeFritt så slår man klackarna i taket ;p

I fredags åkte The Raine family på semester till Liverpool.. Så här sitter jag och är Hollyvakt.. I fredags så strök jag i drygt 4 timmar.. hela veckans tvätt .. strykjärnet gick sönder så jag kunde inte stryka..men de köpte ett nytt till mig :P David sa att de skulle gravera in mitt namn i den, ja. jo.. det kändes verkligen som att det var mitt strykjärn, jag kände mig alldeles exalterad första gången jag använde den :P Ja, jag vet, jag är knäpp :P Runt 20 tiden tog jag och Holly oss en promenad, det var fortfarande t-shirtväder och ljust ute :) SÅÅÅ härligt! Vid 21 tiden kom Stina hit, skjutsad av sin värdpappa, och han skjutsade oss till Carolin. Sedan blev det Cobbett.
Stina och Carolin följde sedan med mig hem och sov här. Sam spenderade fredagskvällen i London på Ministry of Sound, och tog kort..Han kom hit vid 9 tiden på lördagsmorgonen och sov här till 13 tiden.. Flickorna sov också till runt 12 tiden, medan jag gick ut med Holly lite innan Sam kom och satte mig sedan och tittade på Buffy och vampyrerna =)               

Lördagen var otroligt fin! Det var soligt och varmt och inte ett moln på den ljusblåa himlen! Det var så varmt att det kändes som att jag borde ha haft bikini på mig; trekvartsbyxor och linne var för varmt...
Dagen spenderades lugnt, kvällen blev desto stressigare, åkte på bio i Basingstoke flickorna Sam och jag. Efter det, Burger King, och en pub(som jag inte minns namnet på) där det var en kille som jonglerade med eld :O Tänkte på kusin Robin då =) Stina och Sam fäljde sedan med mig hem, spelade spel och drack te =) Spelade blokus, roligt! =)

Söndagen gick jag, Sam och Holly på en bilutställning som var på parkeringen mitt i Farnham, några fina bilar fanns det där =) Sen köpte vi revbensspjäll och gick på en liten promenix i en park jag inte sett förut med Holly.. BBQ hos Anntain, Sian, Luna och Pippin var riktigt trevligt! Väldigt god mat och vackert varmt väder! Hemfärd för att titta på Sherlock Holmes, tyvärr hade jag satt igång elden i vardagsrummet så det blev sådär alldeles varmt och skönt och sömnigt :P Så somnade när vi hade sett ungefär en fjärdedel :P Men Sam såg den iaf :P

Idag har det varit en alldeles för lugn dag.. Lite kyligt har det varit, var tvungen att ha tjocktröja på mig när jag gick med mina tre voffar.. men annars så har det varit bra =) Spagetti och köttfärssås blir det till middag ikväll, köttfärssåsen redan gjord, smakade inte riktigt som vanligt, men helt okej.. Familjen kommer hem imorgon kväll.. Får se hur dan restan av veckan blir, har varit skönt med lite lugn och ro ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Va mysigt det låter!! Miss you!!

2010-04-13 @ 11:50:37
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Pops

Har en hel ostruken garderob och ett extra strykjärn om det första skulle gå sönder ;P

Varsågod.

Låter som ni hade en avkopplande och skön helg :)

Kram

//Pops

2010-04-17 @ 12:23:25
Postat av: Ämelie

Hahaha tack så mycket pappa, det var vänligt av dig :P

2010-04-24 @ 11:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0