Resultat och dagen i korthet

Gucci och mammas betyg:

Sitt i grupp 10

Platsliggande:10
Fritt följ: 8
Gå runt: 10
Inkallning: 7
Rutan: 9
Apporterna: 8
Metall: 8
Vittring: 9
Fjärr: 5

Glad att hon fick betyg på fjärren, hon har en förkärlek till att resa sig upp och skälla för att hon vet att det är sista momentet, då blir hon alldeles för laddad :P Gick fram lite nu också, men tillräckligt för en 5 var det iaf :)

Idag har jag varit på tennis med Ben på förmiddagen, spenderat tid med honom och spelat fotboll :) När Sophie kom hem vid 13.30 så skulle vi alla tre åka till Guildford och bada..Ben slog ut sin lösa tand och fick för sig att han hade alldeles för ont för att åka och bada, så det blev en tjejutflykt istället, med bara mig och Sophie. Vi hade jätteroligt och var borta 14-18 :O Men att ta sig hem var en mardröm! Det tog oss nästan 50 minuter att ta sig hem, och det tar vanligtvis högst 30... Rushhour yey! Bläk* Nej det var inte roligt..Sophie höll på att somna för det tog så lång tid :P Imorgon blir det tennis med båda ungsarna, så då får jag roa mig på nåt sätt när de spelar..idag tog jag tag i mina sketchingskills..gick sådär..kanske ska försöka mig på det igen imorgon..var verkligen länge sen.. Läste även Veronca Baches agilitybok..Stod intressanta saker om slalomträning där..Jag vet inte riktigt vad för slags metod jag använde till Gucci, slalomstavar, klicker, operant inlärning..hmm.. Funkade iaf, kanske tog lite längre tid än vad jag hade velat men ändå.. om jag någon gång skaffar mig en ny hund (aussie såkklart) så kanske jag ska tänka efter på hur man på bästa sätt tränar in slalom så att man får en hund som är säker i alla situationer och kan tänka själv :) Och gärna att det tar mindre än 2 år att få det befäst ;p
Nu är jag trött

Kommentarer
Postat av: Mor

Håller helt med, din lilla Gucci var sååååå duktig. Jag blev så glad så jag sprang runt och krama alla som var i närheten.

2010-04-26 @ 22:24:47
Postat av: Ämelie

Ja =D Jätteroligt!!!! =D

2010-04-26 @ 23:14:10
URL: http://eggucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0