Kommer bli en händelserik helg detta!

Okej, sista inlägget innan helgen.. Kommer inte ha datortid på länge nu.. Ikväll The Cobbett as usual... :P And tomorrow its visiting bordercolliesarna som jag ska ta hand om. Nu mera är jag (ja,snart) pro at dog walking ;P Ska gå med dessa två, Pippin 6 år och Luna 8 månader.. och får lite extra cash i veckorna, superduper! Dags att skaffa bankkonto nu då..Lyckades med en av mina uppgifter jag hade åt mig själv denna vecka, och det var att skriva in mig hos doktorn, det gick ju snabbt och smärtfritt :P Fattar inte varför jag inte gjort det tidigare. Och mamma skickade lite papper med posten till mig som borde komma nästa vecka. Då kan jag gå till banken förhoppningsvis också och skaffa mig ett bankkonto!! Wiiie!

Så söndag bär det av till Paris.. Har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska ha på mig, antagligen swinecold.. Men vill ha nåt fancy pancy på mig också.. har inte så mycket tid på mig att tänka på det tyvärr.. Men har till imorgon för jag har blivit lovad att jag ska få skjuts hit mitt på dagen, mycket bra! Undrar vad jag ska ha för väska.. Undrar hur mycket pengar jag ska ha med mig,... måste ju växla innan.. ja, jag är inte så välorganiserad :P Haha! Men jag har ju inte fått vara med och planera eller någonting,. och fick Sam bestämma så skulle jag inte växla in några pund för euro heller för han vill betala allting ;P Tokigt :P hehe! Kameran ska definitivt med, och adapter och laddare! Här ska tas bilder! En lovad bild är en puss under eiffeltornet (hmm..stavade jag rätt nu). Och idag har jag haft franskalektion med Sophie, dvs hon lärde mig franska :P haha! Fast jag kunde redan de fraserna som hon lärde mig, men ändå :P Hon lärde mig hej, hur mår du, och hej då =) Jättegulligt!!!

Ha det bäst! Och Happy Valentines Day! <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Hade så kul i paris! (:

2010-02-13 @ 17:38:37
URL: http://eleganzia.blogg.se/
Postat av: Michaela

Ha en underbar valentines day in Paris :)

2010-02-14 @ 00:07:49
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki
Postat av: Cill

åååh, jag vill ocksåååå, va mysigt.. avundsjuk! när jag var vid eiffel så var de hur mkt folk som hellst :O och de e svårt å ta kort så att man får me så mkt som möjligt av tornet. men värsta häftigt att se de när de e snö , eller är de snö? höhö... ha de så underbart nu! AVUNDSJUK!

2010-02-14 @ 12:15:03
URL: http://cesse.bloggproffs.se
Postat av: Madde

Åååå! Va underbart!!! Hoppas du har det bäst nu!

Jag håller med Cecilia här, grymt AVUNDSJUK!!

2010-02-14 @ 22:16:49
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Mor

Så du fick jobbet som dogwalker? Jättekul, du kommer att bli så hurtig tills du kommer hem. Fast det är ju bra att du börjat träna så inte Sam åker om dig i backarna :). Hoppas att ni har haft en underbar dag i Paris. Längtar efter att få prata med dig.

krameli kram.

2010-02-15 @ 17:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0