Lyckad vecka i Sverige

Sam i Sverige Jag semester Stöten utsikt
this is how much snow we had :O tokiga mamma och hennes snösoffa :D sam på skidor
cecilia och pontus frida och jag

Här är några av de bilder som togs under vår Sälenresa =) Jag tog inte så jättemånga bilder, Sam tog desto fler :P Men jag snodde hans kamera och tog några snygga bilder på hundarna ;) hehe! Ska se till att be om att få alla bilderna som han tog också =)

Vi hade en underbar vecka i Sverige! En vecka är inte lång tid, men jag tycker att vi gjorde det mesta av det och hann med så mycket som möjligt.. Önskar bara att vi hade hunnit med mer.. Sam sa att han älskade Sverige, min familj och mina vänner =) Så ni gjorde bra ifrån er där ;) Men vad jag gillade mest var att han tyckte jättemycket om Gucci. Och Gucci skällde inte, och morrade inte ens engång på honom.. Jag förstår inte..Var det verkligen min hund?Jättemysko.. Antar att det betyder att han är godkänd ;) hehe. Tack så jättemycket för den underbara veckan allihopa! Hoppas jag kan lyckas få honom till Sverige fler gånger..
Ja, vi hann med så mycket så det är svårt att skriva ner allt.. Tog honom på promenad ner till sjön med Jessica och hundarna vilket nästan tog kål på honom.. han såg två älgar, så inga pengar tillbaka för älggarantin här inte ;) Hann med att spela biljard med Anette och Johanna, minns inte hur det gick, men det är kanske bäst det ;P Spelade även mot pappsen =) Födelsedagskalas och nyöppnat café, Bk, skodor och en massa massa snö.. Japp, det var nog allt i en väldigt snabb genomgång :P

Kommentarer
Postat av: Mor

Det var kanonkul att ni kunde komma. Tusen tack igen för att ni ville vara med i skolan och visa alla fina bilder för eleverna. Hoppas Sam har hämtat sig från chocken över hur kallt det kan vara i Sverige, 28 minus var väl kallt, tur att det blev varmare på dagen. Kramar.

2010-03-14 @ 21:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0