Bbq, sista kvällen med familjen...

sista kvällen med familjen...

Sista kvällen med familjen

Hela Englandfamiljen

Ja.. här är vi.. Min Englandsfamilj, som jag bott tillsammans med i nio månader.. Nu är det slut med det.. Nu åker jag hem.. Känns jättesorgligt! Igår grät jag och vaknade med svullna ögon.. Träffade Carolin på Queens head, open mic kväll.. det var trevligt.. men hon fick mig att gråta den jävulen :P Kommer sakna dig !!!!
Men jag kommer tillbaka! Det måste jag! Som Madde sa; jag har ju min man här ;) Så när jag kommer tillbaka så hälsar jag på Carolin och Atto, och min engelska familj! Och så Sam såklart! Men det är ju mest för hans skull jag kommer tillbaka kan jag tro ;)

Syns imorgon Sverige...

Kommentarer
Postat av: Madde

Va fina ni är!! Klart du kommer tillbaka!

PUSS

2010-06-03 @ 01:26:24
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Ämelie

Tack <3

Jag saknar dom...Pratade med dem idag, de var så söta!

2010-06-06 @ 22:17:57
URL: http://eggucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0