nyfiken

Nu är jag nyfiken på min cykel.. Hur går det? Sam håller på att bygga en cykel till mig :D Den är snart klar och jag har varit med och hjälpt till att göra den..eller ja.. iaf hållt i delarna när han byggt ihop den! Jag är sååå imponerad över vad han kan den grabben :D
Idag är det bankholiday så jag jobbar inte, inte Sam heller. Så om det blir fint väder snart (blåst,sol och regn om vartannat) och Sam blir klar med cykeln, så kanske vi tar en tur! Ska bli så spännande! :D
Köpt klänning! Och skor! Kanske inte kan ha skorna till klänningen, kanske måste ha högklackat, eller sy upp klänningen för den är väldigt lång! Men jag är nöjd med den! Den har vääääldigt många färger :P Ska ta ett kort så fort jag kan så lägger jag upp det ;) Ska se om Sams systers pojkvän Darren kan fixa min dator idag...
Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Sparris

Har han byggt en cyckel! Så himla gulligt!!

Jag vill se klänningen!



Puss

2010-05-04 @ 12:40:19
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Cill

wow,bygga en cykel :O Sam är awesome ;) åh, har du hittat en klänning, ja e fyniken på att se hur den ser ut :) puss på dig.. längtar efter dig!

2010-05-04 @ 16:01:31
Postat av: Ämelie

Ja! :D Han har byggt en cykel! Jättehäfigt!Och den funkade!Vi var ute på en cykeltur igår :)

Japp, Sam är verkligen awesome!

Puss, saknar er! <3

2010-05-04 @ 21:00:58
URL: http://eggucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0