The dress and the bike!

Okej..Nu är det så här att min kamera har gått sönder.. :'( Det finns bitar inuti som skramlar när man rör den..så den går aldrig mer att använda..Jag blir så ledsen när sånt här händer och jag förstår inte varför de händer mig hela tiden.. Så nu måste jag köpa en ny kamera..Vill så gärna ha en till sommaren så det kan bli några kort och filmer tagna/gjorda från agilitytävlingar.. Det är så trist.. Så med det sagt så har jag tagit bilder på klänningen och skorna med min mobil.. Därav den utomordentligt dåliga kvaliten :P Men här är de iaf.. Jag tycker jättemycket om klänningen! Och den sitter kvar fast den inte har några axelband :D Men jag vet inte om den passar för ett bröllop.. jag vet inte.. Är det för färgglatt eller funkar det??

Emelies klänning skor+klänning skor klänning & skor

Vi tog oss en cykeltur igår jag och Sam! Han på sin cykel och jag på min nybyggda :D Det var så coolt! Verkligen, att den funkade att cykla på! Och jag har sett hela processen från när han började bygga på den och sen till nu! Så coolt ! Han är duktig min man :D Vi cyklade till Frensham big pond, och satt där en stund i solen. Det var väldigt blåsigt, men det var mysigt ändå :) Det var mycket folk där, igår var det Bankholiday, så folk passade väl på när de var lediga att åka till stranden. Här kommer en bild på den färdiga cykeln (även den bilden tagen med sketen mobilkamera) : Idag har det varit en stressig dag.

Sam med nybyggd cykel

Idag har det varit en stressig dag. Eftersom jag var ledig igår så var det väldigt mycket som skulle göras idag..Hann inte äta någon lunch, men passade på att köpa en macka när jag gick förbi en affär när jag skulle gå hem från vår promenad med Luna och Pippin. Som tur var så bestämde Diana att hon skulle åka med Ben till tennis, så jag hämtade Sophie från Art club, sen gjorde vi mat och ett födelsedagskort till Diana, det är hennes födelsedag imorgon. Jag har köpt ett gulligt kort med en röd katt på och ett bonsaiträd! Den är jättehäftig! Jag vill också ha en! Så nu vet ni vad ni ska ge mig i födelsedagspresent ;) Seriöst så blev jag väldigt sugen, för den är så fin! :) Hoppas hon gillar den, och att den överlever... Det står på lappen att den är 2-3 år, och den är superfin! Får försöka ta ett kort på den så ni får se :)

 

Tjingeling & krameliekram


Kommentarer
Postat av: Mor

Klänningen ser jättefin ut, självklart så kan du ha den. Prova hemma om den passar med höga skor, det har du väl hemma? Vad roligt att Sam har byggt en cykel, perfekt med en tekniskt man.

Jag saknar dig så mycket, det var länge sedan vi pratades vid.

kramar.

2010-05-04 @ 22:20:11
Postat av: Sparris

Åå vilken söt klänning! Den var jätte fin <3



Söt du!!



Pusss

2010-05-05 @ 20:00:40
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Pops

En cykeltur i det vårvackra England. På en cykel tillverkad av Sammie? Häftigt. Han kan mycket den mannen. Precis som du min vackra dotter :)

Hälsa!!

Pops

2010-05-09 @ 19:23:51
Postat av: Ämelie

Ja, han är verkligen jätteduktig Sam :D Var ute igår också på cyklarna, så roligt!

Tack,jag tycker verkligen om den klänningen! Men som sagt inte så säker på om den passar till ett bröllop...

pussochkram

2010-05-10 @ 12:48:32
URL: http://eggucci.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag ska försöka fixa lite till med den nya bloggen med färger och sådant så får vi se om jag behåller den eller inte :) Tävla Lyra på Gotland? Jag tror inte att du hinner lära henne det du vill lära henne till Gotland. Inte på det sättet du vill köra agility iallafall :) Men varför inte ta med henne och kör på framhoppningsbanan som en intruduktion till tävling. Men om du tränar flitigt i sommar så kanske en tävling senare i höst :)

2010-05-10 @ 13:13:44
URL: http://hundrelaterat.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: jaha va roligt! men ja förstår att du längtar hem till din hund o agilityn :) vilken stad bor du egentligen i då? kanske ser jag dig på någon tävling i sommar då ;)

2010-05-10 @ 21:01:15
URL: http://bilancioni.blogg.se/hundliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0