förvirrat men ändå ;)

Ill.. That sucks.. I don't want to feel like this anymore! I don't understand how a person can be ill for over a week, well at least my throat doesn't feel as sore anymore, so that's good. But i'm sneezing all the time, and feeling all wierd, like my head's full with clouds (Cloudy with a chance of meatballs)

Vann KM:et i agility i large för två veckor sen! Det kändes sååå härligt! Jag och Gucci hade vilat oss i form, och vilken form sen :D Vandringspokalen får vi på årsmötet sen :D Michaela och Eo vann i small :) Jätteroligt!
Nu ser jag fram emot Rättvik i början på november, hoppas att vi kan hålla samma standard där !

På torsdag ska jag till England igen, det ska bli roligt! Är fortfarande nervös över bröllopet och vad jag ska ha på mig.. Går in mina skor just nu iaf, så hoppas att jag inte ska få ont i fötterna på lördag :P

Igår hade jag maraton i tittande på How I Met Your Mother! Det var legend, wait for it.... dary!  AWESOME! Men nu.. dum som jag är..så har jag tittat på alla avsnitt och nu finns det inga fler :O Men jag har kommit in på säsong 6 och det kommer komma fler där så jag har tur! Vet bara inte när de tänker dyka upp.

I fredags var det Globen som gällde och Ladies Night! Det var jätteroligt! (mitt nysande förstörde tyvärr stämningen lite). Sjungande, dansande halvnakna grabbar.. ja, ni skulle sett dansarna..jag säger bara det!  Nej, men det var verkligen jätteroligt! Och mamma och en annan tjej vann VIP biljetter så de fick sitta mycket närmre än vad vi gjorde så det var ju roligt för dem (nej jag är inte bitter ;P)

Haha vilken bra röd tråd jag har i mitt berättande, jag känner mig verkligen super pepp på att skriva känner jag och det jag skriver bara poppar upp i mitt huvud och jag skriver det som det kommer helt enkelt :D Egg är knäpp!

Ja men vi säger väl så för den här gången..får se hur många månader det tar innan jag skriver igen.. Tänk att jag var så mycket bättre på att skriva när jag bodde i England..

xoxo

Kommentarer
Postat av: Elle,Trombi o Ed

Grattis till KM-vinsten!



Vi ska oxå till Rättvik så vi ses där:-)



Voffs

2010-10-28 @ 11:44:17
URL: http://ellesdogs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0