Nya Böcker, GRATIS! =)

Nu ska jag utnyttja systemet och köpa mig en massa böcker!! Woho! Jo såhär är det va, att jag och Tommy hade ju fortsättningskurs i agility i våras, och då så har jag fått reda på att man får en BOK om man håller kurser på klubben, ja ni vet, som kompensation för att man är så duktig och trevlig och allt ni vet.. Men det fick jag reda på för typ några veckor sen, förstår ni att jag blev eld och lågor eller!? Alla som känner mig nickar igenkännande nu vid dessa kommentarer..Men som sagt..man kanske skulle ta och köpa dem typ nu innan England, innan de på klubben glömmer bort att jag någonsin har funnits och hjälpt hundar och ägare att lära sig lite vettigt på agilitybanan... 300 kr, det är ju en hel förmögenhet (för en fattig liten flicka), det kan man få mycket böcker från! Dock får jag inte köpa några fictionböcker.. här är det hundböcker som gäller.. Inte för att det gör mig någonting..man måste bara hitta rätt författare och rätt titel!Sen så! Hmm.. kom just att tänka på en sak.. Jag är nog den enda människa som kan skriva upp ett helt blogginlägg om böcker och hur bra de är. Haha! Men jag är stolt över det, så det så ;) Måste bara komma på vad jag ska välja för bok/böcker..
På tal om agilitykurs..Träffade Seija idag på kennelklubben (mor,Anna-Carin och Michaela var där och hade genrep) och hon frågade om jag hade måndagar lediga för hon behövde hjälp med nybörjarkursen..Hon var själv med 8-10 hundar/förare.. Det såg ganska hektiskt ut vill jag lova!Så jag sa att jag kanske kunde hjälpa henne en stund..Men det blir bara 2 måndagar, för sen åker jag till England ju.. (läskigt!)
Imorgon är det tävling för Lyra och mor, och de ska tydligen ha tävlingen inne på agilitybanan(med agilityhindren upplockade i ett av hörnen), så mamma är = inte så glad.. Så hon får väl skylla på det om det går dåligt då ;)

På onsdag ska jag och Nettis springa igen.. Nu har vi sprungit 2 gg i veckan i 3 veckors tid! Jag är riktigt stolt över det själv må jag säga :P Kanske tom blir en gång till denna veckan, om vi har tur. Här har vi hårdträning i Strängnässkogarna vettni ;)

Så avslutar vi denna overksamma dag med 2 vackra kort på mitt magic egg som nu är ca 6 månader borde den väl vara.. Ja, men såhär ser den ut nu för tiden iaf! Och som Johan sa.. Jag kommer förmodligen vakna upp en dag och då har den tagit över världen..eller som jag har tänkt i några månader nu, jag kommer vakna upp av att den stryper mig i sömnen ;)

mitt magic egg.. nu typ 6 månader
Alla slingrande öh, grenar(?) uppe vid taket, det har även kommit löv däruppe nu!


Hela nederhalvan av egget...Helt sjukt att den blev så otroligt stor!!!

Kommentarer
Postat av: Sparris

VA!! Fan va stor den har blivit!! Helskumt!

2009-08-18 @ 14:47:57
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Pops

Det var väldans vad ogräset växer till sig ute på landet L Du är fantastiskt duktig med löpningen men...ta det lugnt så du inte "tröttnar"...och att benhinnorna går åt...

Kram/Pops

2009-08-19 @ 20:34:11
Postat av: Emelie

Ja, visst har den blivit stor! coolt ju! =D



Äsch, jag är ju inte kvar i strängnäs så länge till..så då kan vi ju hålla på och springa tills jag sticker :p Vi är sketabra på att springa ;)

2009-08-21 @ 11:46:21
Postat av: cill

höhö..böcker e bra.. jag har snart läst klart harry potter och hemligheternas kammare på engelska.. dutti ja e va :D ? stolt syster?

2009-08-24 @ 21:13:18
URL: http://cesse.bloggproffs.se
Postat av: Ämp

Börjar du med 2:an?? Tyckte du sa att du läste ettan? Den vises sten? Eller hade du läst båda? =) Du är duktig syster!Syster mycket stolt! =D

2009-08-25 @ 23:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0