Lite av varje

Syster. Min sill är i Luxemburg nu.. Pratade med henne igår, hon bodde i värsta huset! Och ungarna hade tydligen varsitt badrum :O Dom ville göra saker hela tiden, så hon lät lite trött.. Hoppas hon överlever! Hinner ju bara träffa henne i 2 dagar eller nåt sånt innan jag åker till England..

Kusin. Robin är i Sverige nu! Det ska vi fira med en träff i Strängnäs! =D det ska bli roligt! Har ju inte träffat honom på jättelänge ju! Han har ju gått och blitt norrman den token :p

Flyg. Nu har jag bokat flyg, både till och från England! Så väntar bara på ett OK från Diana, så hon kan skjutsa mig till Heathrow när jag ska hem sen.. Och det vore ju lite trist om hon skulle säga att det inte går.. well, då får jag väl promenixa till flygplatsen då ;) Eller lifta eller ragga upp nån som vill skjutsa mig dit :P Borde ju vara plättlätt (eller hur) :P

Premiär. Idag är det Harry Potter premiär! Jag måste säga att jag faktiskt har lite ångest över det här... Och jag har ingen annan att skylla än mig själv... Men åh så otroligt dumt! Men men.. har vi väntat så här länge, så vad är väl 2 dagar till... ? Har läst ut boken igen nu, så nu är det dags! Nu är jag redo ;)

Helgen. Till helgen har jag bokat in otroligt fint och vackert väder! För då ska vi till Stjärnhov och Hårfagre! Vi ska rida! Jag har saknat det otroligt mycket så jag ser verkligen fram emot det! 10.30 ska vi vara där, då blir det väl till att titta på vilka hästar vi har att välja på, sen blir det medhavd lunch innan ridturen. Fika ska vi ha med oss också, så det kommer bli riktigt mysigt! 5-6 timmar kommer vi nog vara ute, så lite trötta i baken kommer nog alla vara :P Sen ska vi hem, fixa i ordning oss och så blir det grilla och bada i poolen! Så jag håller verkligen tummarna för fint väder, det blir inte lika kul att tvingas vara inne.. Men bada kan man ju iofs göra i regnet ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0