Nyheter

Yess! Nu har jag fått mig en bärbar sak att ta med mig till England! Sitter med den nu as a mather of fact ;P Snodde internetuppkoppling av vår stooora dator..så sitter väldigt långt ifrån den nu, i fåtöljen ca en meter ifrån, hehe :P
Men det känns jättebra!! Fick den faktiskt, av min kära fader konungen (tackar och bockar allra ödmjukast), så nu behöver jag bara en adapter(?) och hörlurar med mic så jag kan ringa med datorn till kära Sverige! =)

Nu gäller det bara att hitta billiga flyg till Heathrow! Det är inte det lättaste vill jag lova.. Men vem som helst får väldans ggärna hjälpa mig! Tänkte åka 2:a eller 3:e september och komma hem 20:e eller 21:a december,över jul och nyår!! =) Jag blev glad när jag fick reda på att jag kunde göra det!! Då får jag träffa alla, så då är jag inte borta så "jättelänge" ändå...

Nej, nu ska jag ner och hjälpa mor och syster med att plocka bort en massa löv....

Kommentarer
Postat av: Nettis

Jaaaa!! Du kommer hem över jul =D

2009-07-13 @ 14:42:20
URL: http://potatisjag.blogg.se/
Postat av: Ämp

JA! =D Jättebra ju! :)

2009-07-14 @ 13:43:10
URL: http://eggucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0