varma bilar....

Jag är trött! Har varit igång hela dagen(ja, den är inte slut iofs, men ändå). Först var det sökträning imorse kl 9.00, klara var vi runt 11.15. Sen blev det till att åka in till stan och handla lite mat till helgen! Vi tog med oss Gucci till stan så hon inte skulle äta upp Simons kompis som skulle komma hem till oss ;). Så hon fick sitta i bilen medan vi gick in på Ö&B. Vi ställde oss i skuggan av affären, med alla fönster nere och bakluckan öppen.. Så hon hade det ganska mysigt där i bilen, och vi var inte oroliga att nån skulle komma och ta henne.. jag menar,... det var ju Gucci ;P haha.

Men när vi kom ut  från affären så såg vi att det stod en bil på parkeringen, mitt i solen med en stackars mellanpudel i. den stackars hunden skrek! Jag gick dit och stoppade in handen i bilen och det var ruskigt varmt där inne!. Jag fattar inte hur folk kan vara så korkade! Fattar man inte att det bara tar några få minuter innan det blir dödlig värme där inne! Jag skickade in min mor så hon skulle säga till inne i kassan så de kunde ropa ut i högtalarna, men som tur var så kom ägarna precis då... Mor min såg ganska arg ut och hade nog gärna skällt ut dem efter noter om hon fått......


Snart Harry Potter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0