Pyjamasparty i Ash

Denna helg har varit jätterolig!! Vi började fredagkvällen med att skratta oss igenom hela Gostery Meadows (en park) på väg från The Cobbett till The Slug and Lettuce.. Eller ja.. det kanske inte är början, men det var där vi skrattade som mest :P Vi fick inte spela någe biljard på cobbett för alla var upptagna, spelade då en omgång fotbollsspel..vilket jag och Erika vann (dock kanske inte min förtjänst :P) sen gick vi till the slug istället.

Här är hela galna gänget som gick ut i fredags! Janina, Erika, Sam, Stina och Carolin =)

Janina, Erika, Sam, Stina och Carolin

När lördagen kom blev det lite filmtajm på youtube på morgonen när jag vaknade. Det blev The secret of Nimh och The hunchback of Notredame! Båda bra filmer! Ja, klart jag sjöng med i låtarna! Speciellt den som Esmeralda sjunger! Åh, och den i början som vi sjöng på kören =)
Fick många pikar från Carolin när jag tittade på Ringaren i Notredame att jag skulle skynda mig för hon ville gå och fika. Så tillslut, efter 2 timmar sen hon hörde av sig första gången, var jag klar och på väg in till stan.. When I arrive at Castle Street.. Do you think Carolin is ready?? NO, hon hänger tvätt!! :O Haha, jag kan inte annat än gilla den flickan :P

Mötte Stina i Parken efter vi ätit Buns with cheese and prawns, *mums! och druckit smoothie med söta mössor på! =D Så tog vi tåget till Ash!
Väl i Ash träffar vi på några småpojkar som tyckte de var jättecoola och skulle hålla på och mucka med oss..Hur gamla kan de ha varit ? 10? Det blev ganska obehagligt efter ett tag, de tog tag i Erika och slet i hennes halsduk.. Men vi tappade dem på vägen som tur var.. Vart tar samhället vägen egentligen? Helt sjukt!!

Vi släppte tankarna på pojkidioterna (efter en hetsig diskussion) och lagade riktigt god kycklingwook till vacker skönsång! Önskar verkligen att jag fattar hur man lägger upp filmer, vi filmade när vi lagade maten, det är askul! Sjöng bla.  soundtracket till Bert! Men den kommentar som hördes mest var "satan i gatan" tror den kom upp minst 4 ggr. haha! :P

stina,erika,carolin
Kvällen spenderades framför Tv:n med V för Vendetta, som var riktigt rolig och intressant att titta på med tanke på att den handlade om Guy Fawkes och the 5th of november!
Men sen mitt herrskap! Sen tittade vi på BERT! =D

Älskade ängel dududududu, du är saaann, älskade ängel, dududududu du är en maan! Du är stor och stark och snygg, hos dig så är jag trygg och du är min! Dududududu YEAH!

Behöver jag berätta att alla satt och sjöng till låtarna! =D Och citaten har haglat hela helgen, från "den lilla fula" till "vem pratar du med?" "Nej nu har det gått för långt!" "En sista önskan, en sista önskan nu, vänta, det är nu man ska säga nåt. Säg nåt bra, säg, säg nåt bra Bert! Jag kan inte komma på nån!!!" "Jag vill ha ett långt och lyckligt liv, jag vill leva tills jag dör!"   =D

SÅ bra! Tänk vilka bra barnprogram man gjorde förr i tiden! Nu finns det ingenting som är så bra som det vi såg när vi var små.. Vi har diskuterat julkalendrar i helgen, att det bara har gått utför..Tänk när det var Sunes jul, eller Mysteriet på Greveholm! Finns ju inget som kan slå dem! Och så Kenny Starfighter, haha.. Fattar inte att det fortfarande kan vara kul! Gillar att det gick när jag var liten, och nu så har Kenny Begins blivit lika stort, om inte större, och gjort hela Kennygrejen poppis igen! Jag gillar att hela swedish pub mafia diggar Kenny, och Harry, och Bert, och och och.. ja..:P Vi har haft kul denna helg helt enkelt! =D
Avslutade helgen med lite biljardspelande på the cobbett, ingen där alls typ, så det var lite ovanligt..

G'night Sweden! :)

Kommentarer
Postat av: Carolin

Jag blir aldrig lycklig om du inte skickar filmen med oss sjungandes i köket!



"Elefanter är ju på marken!"

2009-11-09 @ 11:50:41
URL: http://leran.blogg.se/
Postat av: Ämelie

Haha, klart jag ska skicka den! Tror jag har två filmer till och med! Så de kommer inom en snar framtid! Hihihi, roligt! xD

2009-11-09 @ 14:55:09
Postat av: Sparris

Åh va ni har roligt!! Jag saknar dig så! Pusss

2009-11-09 @ 16:14:06
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Ämelie

Ja visst har vi! =) Önskar du kunde vara här och dela det roliga med mig..Saknar dig med!

2009-11-09 @ 18:48:14
Postat av: Yoghurt

Åh, allt låter jätteroligt och jag är jätteavis för att jag inte är där också! WÄÄÄÄÄ! Men glad för din skull förstås =D Så det var därför du inte var inne på msn och snackade skit med mig i helgen! =)Hihi. Du får msn:a oftare på kvällarna nu när jag har internet bah! Saknar dig massor och mycket! PUSS!

2009-11-09 @ 18:49:03
Postat av: Ämelie

Jajamensan! Där kom anledningen =) Men ja, klart jag ska vara inne oftare! Men grejen är den att jag inte är hemma på helgerna, då blir det lite svårt :P Men i veckorna dådu! Då är jag inne jämt och ständigt! ;)

PÖSS på min Yoghurt!

2009-11-09 @ 21:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0