En mysig helg! =)

sill på oxford street poka,sill,mama,ludde London Eye och Dali
Big Ben
alla i london mamma och cecilia lockar på ekorrar buckingham palace utsikten framför Buckingham Palace


Denna helg har varit jättemysig! Tack Mamma, Cecilia, Pontus och Stefan! =)
Vi såg nog hela London i fredags! Vilken otroligt bra planering måste jag ju få säga ;) Fast mestadels till fots till flera personers olycka :p Men jag hade jätteroligt! Sen i lördags så drog jag med mig hela skånkarången till Farnham! Så visade jag dem staden, skogen, huset och familjen! =) Gick då självklart hela tiden ;) haha! Så nu vet ni hur jag har det här, hahaha! Och min engelska familj gillade min svenska familj! Det var jättekul! Och Sophie ritade en teckning till Cecilia som hon, den otacksamma systern glömde ta med sig..Men jag har den på mitt rum i säkert förvar!  Tack så mycket för att ni ville komma och hälsa på gullungar! Och mamma! Vet du vad! Vet du vad både David och Diana sa när jag kom hem efter att ha lämnat er på stationen! De sa att du var vacker! =D de undrade hur gammal du var och sa att du var riktigt riktigt snygg!

Och så avslutade jag helgen med en bio i Guildford med Sam :) Vi såg A Christmas Carol! Den nya med Jim Carrey..men den var inte såå jättebra,,hade högre förväntningar, men den var helt okej! Jag gillade den! =)

Och barnen, mina barn! Har de inte varit världens gulligaste ungar nu sen i lördags! Kramats och pussats båda två! Jätterara ! Jag blir så glad när de är så! Och Sophie blev glad idag när jag hämtade henne! det har hon blivit nu de senaste gångerna som jag har hämtat henne! Innan så blev hon alltid jättebesviken när det var jag hämtade henne.. I want mummy.. Men nu är hon lika glad när jag hämtar henne! =D Mej stolt i hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Mor

Tack min fina Em för de fin,fina kanon dagarna i London och Farnham. Det var perfekt planerat. Mycket, mycket kul att se hur det är där du bor. Trevligt att hälsa på din "familj", de var jättetrevliga. Tycker att de är ännu trevliga nu faktiskt ;)

Krameli kram.

2009-11-25 @ 21:33:48
Postat av: Ämelie

Hahaha klart du gör ;) Tack för att ni ville komma och hälsa på!!! Det var verkligen jättekul!!!

2009-11-26 @ 02:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0