Meaning?

Hittade denna skylt på min vandring i Harryskogen..Vad betyder detta månne??

I helgen hade jag askul i London med mina Englandvänner Carolin och Maria! Vi drog iväg, jag som pirat, Carolin som Hermione och Maria som EMO, till Londons partyställen, på lördagskvällen! Alla (ja nästan) var utklädda! Det var riktigt roligt! Men läskigt då de flesta kostymer var riktigt bra, speciellt de som var zombies, de vågade jag ju nästan inte gå i närheten av.. Orkar inte skriva så mycket nu, men vi hade iaf riktigt riktigt roligt! Dansade som galningar gjorde vi också, på ett minimalt dansgolv, men allt går, bara man vill ;) Däremot uppskattade jag inte att gå promenad med Maria i 2,5 timmar, i högklackat.. Vem i hela friden kom på den korkade idén ;P haha! Kan ha varit jag.. men det vet man aldrig.. :P

Today it was Spagetti Bolognese a la Emelie! :)
Well...time for bed! Sleep tight Sweden!

Kommentarer
Postat av: Cill

Emelie, jag avundas dig! du är awesome.. du e min idol!

2009-11-05 @ 11:58:14
URL: http://cesse.bloggproffs.se
Postat av: Ämelie

Nej Cecilia! Det är du som är awesome och MIN idol! Mesta bästa systern i världen! Men du..tränar du verkligen Gucci i agility medan jag är borta nu? ;p

2009-11-05 @ 21:52:10
Postat av: cill

neee ^^ flåt.. ja e sämst :'( dumt va. hinner inte.. bää saknar dig :D

2009-11-06 @ 13:26:18
Postat av: Yoghurt

Hörrö, här sitter jag och väntar på att du ska glida in på msn, så vi kan ha värsta samtalet och så kommer du aldrig!! Mycket illa... ;)Jag är fortfarande väldigt imponerad över att ha internet hemma btw =D Och alltid väldigt imponerad av dig såklart! Långpromenad i högklackat liksom... borde bli en actionfilm! =D Hmm... jag avslutar nog det här mysko meddelandet nu^^ Saknar dig massor!! PUSS PUSS!

2009-11-07 @ 20:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0