Sickness =(

Today, Sophie's been sick.. I woke up last night of noises in the bathroom.. So today, she was home from school, and she slept all day! Didn't hear a tiny thing from here all day.. Stackars barn.. Hon hostar hemskt..De var hos doktorn och fick medicin på kvällen! Hoppas att jag inte får hennes kräksjuka, det är det första som poppar upp i huvudet... Efter stackars Sophie såklart! Hoppas hon mår bättre imorgon!

I morse fick jag och Holly sällskap av en gul labrador som heter Molly, och hennes öööh, au pair Simona. Det var trevligt! Att slippa vandra runt själv i skogen, att ha nån att prata med. Och Holly tyckte det var asakul att ha nån att leka med i över en timma. De hade jätteroligt! Så roligt att jag var  tvungen att bära henne upp för trappan till badrummet när vi kom hem, eftersom hon stank från alla vatten/lerpölar hon legat och rullat sig i :P Men sen luktade hon gott! =)

Jag och Ben hade en fight i vardagsrummet en stund innan han skulle till Beevers..Ett tag höll han på att glömma bort sig och slängde sig nästan över sin syster som kommit ner och lagt sig i soffan.. Som tur var så kom han på sig precis innan och gav henne en kram istället =) Söt!

Här har vi ett par galningar!:

Ben and me

Nej, nu ska jag nog sova..Det har varit en ganska tråkig dag idag.. Har upptäckt att jag lever för de dagar då jag går ut och träffar alla vännerna.! Tur att onsdag är mitt i veckan ;) För när onsdagen väl varit, då är det snart helg igen :P Och snart är det den 19:e också!!! =D


Vad de är söta =) David kom uppspringades nyss och ville att jag skulle komma ner och se vad de hade gjort i vardagsrummet. De hade möblerat om och ville ha min åsikt =)

Kommentarer
Postat av: cill

haha..va gulligt att dom ville att du skulle se va dom gjort.. ja snart e de den 19.. du kan väl titta upp lite saker som vi kan hitta på tillsammans å så..å titta tåg å så.. hur mkt kostar de på pendel å så? saknar dig..puss

2009-11-10 @ 14:51:07
Postat av: Ämelie

Ja det tyckte jag med! =)

Saknar er med! Syns snart!! <3

2009-11-13 @ 21:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0