Värsta tisdagen!

Värsta tisdagen någonsin!! Dagen började som vanligt med frukost, jag gjorde gröt! Mums* Sen fick jag veta att Diana skullle ta båda barnen till skolan och jag skulle gå med Holly. Sophie betedde sig som en typisk "kan själv" - unge, idag..Skulle klä på sig själv, vilket tog aaages! Och sen ville hon inte borsta tänderna..Så de var ganska sena när  de äntligen skulle ut genom dörren.. Jag tänkte jag skulle ta ut Holly ungefär samtidigt som de gick, så gick nerför trappan, och Holly gick med mig. Egentligen får hon inte vara uppe på övervåningen, men det förstår inte hon..Hon skyndade sig ner precis som jag och sprang rakt framför mina ben så jag ramlar baklänges, åker nerför sista halvan av trappen och slår högerfoten rakt in i väggen med en SMÄLL! Smärtan från tårna och armbågen sköt upp som ett spjut! Tårarna sprutade! Tar mig en titt på armbågen som jag inte ens märkt att jag slagit i och blodet forsar från ett fint litet jack.. Inte kul! Tar mig en tittt på tårna, de som gör ondast, och såklart syns det INGENTING..

Reser mig klumpigt upp och haltar in i vardagsrummet där jag lägger mig på soffan med ett ömkligt ansiktsuttryck med foten i högläge och vänstra armbågen i högerhanden.. Diana som är ganska stressad nu med tanke på att de är sena och allt frågar om det är någonting jag vill ha, en dricka kanske? Nej tack.. Jag vill bara ligga här och ha ont.. Men jättegulligt av henne att fråga tycker jag! :)
När de hade åkt kommer David ner och hämtar papper och STORT plåster, som han sätter på min armbåge.. Bra, slipper droppa blod överallt..(liten överdrift kanske)  Ligger i soffan ett tag och tycker synd om mig själv.. Det blir dock tråkigt att bara ligga still efter ett tag, så bestämde mig för att halta ut med hunden på promenad...Det gick ganska långsamt..

Ja..och sen strök jag och läste bok, lekte med barn och sjöng disneylåtar med David :P Fick veta att det finns minst två låtar som heter någonting med Emelie på engelska.. Och Cecilia..Din låt..Oh, ceciiiilia, your breaking my heart.. Fick höra att det kanske var så att det var sångarens hund som hette Cecilia..Så din sång handlar om en hund =D Japp..har fortfarande ont i tån..endast en nu dock, så det är framsteg! Så det kan gå...

Pratade med Carolin nyss och it was the funniest thing :p Hon kom precis innanför dörren och tog av sig ytterkläderna occh skulle gå upp, när hon sa "Nej!Jag glömde min telefon i jackan!" Hahahaha va?:P Carolin..du pratar med mig i telefon :P Jätteroligt!!               Imorgon ska vi till Guildford och gå på bio..Det var meningen att vi skulle gå med en tysk au pair som heter Henrietta..men hon hörde av sig nu och sa att hon inte kunde gå..Tokigt..Det var hon som hade bestämt film och allting..Men Carolin och jag bestämde att vi skulle åka dit ändå! Vet dock inte hur man kollar upp vilka filmer som går..Jag hittar inte ens till stan, än mindre till bion,..Men det kan väl inte vara sååå svårt :p Det löser sig nog! =D Spännande spännande!

Nej!Nu är det sovdags...Trött som en uppäten gnu!
Pöss

Kommentarer
Postat av: Nettis

AJAJAJ! Stackare, jag kan blåsa på skärmen så kanske det känns bättre? Sov bort smärtan nu, så vill jag veta vilken bio det blir i morgon. Och jag väntar förresten med spänning på att få höra mer om nya favvomaten. Bättre än baked beans? ;) God natt! Puss puss

2009-10-06 @ 23:53:31
URL: http://potatisjag.blogg.se/
Postat av: Cill

ajsingbajsing lilla du.. brukar oftast vara så att när man gör illa sig som mest så de inte så att man inte får ngn medkänsla från de andra.. de måste ju tycka synd om en å de gör dom ju inte om de inte ser illa ut :P VA, läste jag rätt? sjäng pappan disneylåtar med dig? asballt.. vilka låtar e me emelie då``? cecilia låten går ju så här: makeing lova in the afternoone oh cecilia up in my bedroom, making love, I got up to wash my face, when I come back to bed someone's taking my place. cecilia you're breaking my hart, you shaking my coffie to stay there , oh cecilia I'm down on my knees I'm begging you please to go home, go on home...

2009-10-07 @ 15:29:19
URL: http://cesse.bloggproffs.se
Postat av: Ämelie

Hahaha!Ja,nästan bättre än baked beans alltså! Fast det finns en ingrediens i som du kanske vill byta ut mot kyckling eller nåt sånt.. det är lax :P Men jag ska berätta för dig sen!! =D



Ja usch!Jag har fortfarande ont i en tå.. börjar tro att jag har en spricka eller nåt..Diana ska ringa till doktorn imorgon.. =/ Jag minns inte just nu vad de hette, men det var 2 eller 3 låtar med olika artister som sjöng om Emily...

Hmm...Det var inte jag som sa att den var om en hund, det var David :P Det var lejonkungen och tarzan tror jag som var på radio(Ipod)som vi sjungade =D nu ska jag till tågstationen! =)

2009-10-07 @ 20:19:10
Postat av: Michaela

Stackars, stackars dig...

2009-10-09 @ 15:27:50
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0