En vanlig dag..

Idag gick vi till hästarna igen..Och den här gången, när vi skulle gå tillbaka..så kom de ganska alldeles för nära för Hollys smak..Jag fick klappa på ett sto och hennes föl..men sen ville fölungen hälsa på Holly och det var ingenting som hon uppskattade. Så vi började gå ifrån dem i ganska rask takt..Då började fölungen trava bakom oss..Så Holly blev lite nervös:P Så vi hade ett riktigt äventyr! xD Idag hämtade jag både Sophie och Ben från skolan.. Sophie är verkligen tacksam när man kommer och hämtar henne.. "But mummyy told me that she was going to pick me up today and tomorrow and..." Jaja, så kan det vara..Sen ville hon inte gå ur bilen när vi skulle hämta Ben.Kul när jag inte får lämna henne själv i bilen..Men lyckades iaf få med henne, så gick hon och höll mig i benet hela vägen till trafikljusen där vi hämtar Ben. Cute! Ben är lite lugnare och hetsar inte upp sig om det är jag som hämtar ist för Diana, det är skönt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0