Det allra bästa

Men det bästa av allt med denna helgen vad var det? Jo mina damer och herrar, det ska jag berätta för er! Det var när jag på söndagsmorgonen när jag precis kommit hem med Holly efter en morgonpromenad fick ett sms där det stod så här :

"Vet du. Jag har tävlat Gucci idag på kK. Vågade inte säga till dig, ville så gärna att det skulle gå bra. Vi har tränat varje dag på lovet. Vi fick 1:a pris."

Vem tror ni springer in och snor telefonen och ringer till sin mamma, på direkten?!? =D värsta VÄRSTA! Jag blir så stolt i hjärtat över mitt lilla hjärtegull, TACK mamma! Tack för att du lyckas få fram och visa hennes potential! Visa hur bra hon är! Nu har skruttan två 1:a pris, bara ett kvar och hon är lydnadschampion! Är inte det bara såååå häftigt! Fast bara och bara..Hur länge har hon inte varit i Elit nu..Men hon kan! Det har hon visat många gånger! Speciellt i söndags :) Mamma och Gucci, ni är bäst! :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Wow.. Vad grymma de är. Jag har inte sett resultaten från tävlingen och inte träffat Agneta så jag visste inte.. Shit vad kul. Nu är championatet nära :) Ska kolla upp det där med agilitytävlingarna.

2010-04-13 @ 22:20:58
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0